7 mai 2013

Shop and tell!

Buna, dragelor! Cum ati petrecut sarbatorile? Sper ca ati avut parte de tot de ce v-ati dorit zilele astea. Eu am incercat sa ma deconectez de toate si am reusit. Problema e acum cu reconectatul! 

Nu am mai scris demult pe blog, desi unele foldere cu poze asteapta  de saptamani bune sa ajunga pe blog. Nu stiu de ce m-am mobilizat asa greu in ultima perioada. Azi am zis ca e timpul sa iau masuri si sa reintru in ritm cu o postare "shop and tell".

O sa incep cu cosmeticele, care sunt mai putine. Am incercat sa fiu mai cumpatata si am reusit. Pacat ca am trecut pe alt fel de achizitii!

Setul acesta pentru par, Matrix, l-am castigat pe blogul Andreei. Am fost tare fericita caci mi-l doream tare mult.


Testez deja de cateva zile produsele Capra Nera si pana acum ne intelegem bine. Mai multe o sa va povestesc peste ceva timp.

Untul de corp de la "I love...." isi asteapta randul la testat.

Dupa ce mi-am luat cateva produse Mineral Hygienics de la un blog sale mi s-a oferit ocazia sa testez cateva, asa ca acum o sa am produse cat sa-mi ajunga o perioada indelungata de timp.

Am mai primit si niste "bunatati" pentru unghii de la kkcenterhk. Abia astept sa le folosesc. In ultimele 2 luni cred ca am folosit oja doar o singura data dar cu  aceste lucrusoare abia astept sa ma pun pe treaba.

Cred ca stiti deja ca am o slabiciune pentru fluturasi, asa ca nu am rezistat sa nu imi iau inca o pereche de cerei cu fluturasi. Cum nu aveam nici o oja verde crud, am luat una daca tot era in magazin.

M-a prins si pe mine nebunia cu ojele sclipicioase, asa ca am pus mana pe una Golden Rose Jolly Jewels, cu ajutorul Ralucai.

Tricoul cu Paris l-am primti de la o prietena si mi-e tare drag, am o slabiciune pentru acest oras desi inca nu l-am vizitat.

Acest tricou l-am luat de la un magazin cu preturi mici. Am intrat in magazin din greseala dar acum trec pe acolo de fiecare data cand am drum pe la vamala.

Maieutul l-am cumparat intr-o dimineata cand eram fericita. Mai nou fac shopping si de fericire si de necaz!

Am cazut si eu tentatiei si am facut prima mea comandat pe Miniprix. Am luat doar un set de lenjerie intima si o vesta mai lunguta, asa ca de prima data. Sper ca nu m-a prins microbul!



Am mai primit si o comanda Romwe intre timp.

Sacoul imi era putin largut, trebuia sa imi iau XS, dar cu o vizita la croitoreasa s-a rezolvat problema. E tare frumos!

Bratara i-am luat-o surioarei mele. V-am mai aratat-o deja si ma bucur ca v-a placut.

Dupa ce am stat mult in cumpana daca sa le iau sau nu, am zis da cand am vazut ca mai era doar o pereche din aceste sandale pe site si era si numarul meu. Daca asta nu e un semn, atunci care? Imi plac tare mult, sper doar sa fie si rezistente.

Acesti papucei i-am luat pentru a-i folosi pentru treburile zilnice, sunt extremi de comozi.

Acesti pantofiori mi-au placut tare mult. Cand i-am vazut am zis ca au fost facuti tocmai pentru mine. Sunt foarte comozi si ei, si au fost un cadou perfect de iepuras.

Aceste accesorii le-am luat de la magazinul de langa vamala. V-am spus ca e o adevarata tentatie magazinul acela!


Si acestea sunt tot de la magazinul amintit mai sus. Am o slbiciune pentru accesorile de par, iar cureaua aurie am zis ca nu o sa-mi strice sa o am in dulap. Imi place ca nu cade sclipiciul de pe ea.

Acest colier e de pe acest site. E dragut, dar e ceva mai mare decat mi-l imaginam.

Cam atat ar fi de la ultima postare de acest tip. Am fost destul de cumpatata, nu?














ncis seasons 1-8 dvd boxset ncis seasons 1-8 cheap ncis seasons 1-9 dvd box set ncis seasons 1-10 box set