29 aprilie 2013

Saptamana in imagini (19)!

A mai trecut o saptamana! Timpul asta parca zboara. Parca numai ieri a fost Craciunul si acum ne pregatim de Paste. M-am apucat si eu de curatenie generala dar nu v-am pozat nici geamurile proaspat spalate, nici covoarele batute. 

 Am incercat noi sortimente de cafea la plic. Pe langa aceasta cu caramel, am incercat si vanilie si ciocolata. Nu au fost rele dar nici nu am simtit vreo diferenta notabila fata de 3 in 1 clasic. Parca cea cu vanilie a fost putin mai dulcea. Oricum eu cred ca nu merita!


Am inceput de cateva zile sa folosesc produsele Capra Nera.  Eram tare curioasa si sunt tare incantata sa le folosesc, in sfarsit!

A adus surioara mea capsunile aceastea. Eu nu sunt mare fan dar am gustat una. Aveau ceva iz de capsuna dar nu era la fel de gustoase pe cat de aspectoase.

 Inghetata mea preferata! E luata de la casutele de langa Cora. E absolut delicioasa!

 Dupa ce au stat unghiile mele o luna fara oja, m-am mobilizat si mi-am facut o manichiura sclipicioasa. Mai multe detalii in curand.

Am incercat prima data combinatia de ceai verde cu iasomie si tare bun a mai fost!

 Sambata m-am reintalnit cu cateva bloggerite din Cluj, cu ocazia unui evenimet foarte dragut despre care o sa va vorbesc intr-un post viitor (daca fac rost de cateva poze). 

 Am plecat de la eveniment cu mici cadouase. Acesta a fost cel mai dragut!

Duminica am petrecut mare parte din zi pe un lac, la pescuit. Nu e una din activitatile mele preferate dar uneori ma mai sacrific.

Saptamana voastra cum a fost?


The Biggest Winner Fitness DVD Box Set bones season 6 dvd box set bones season 6 dvd release date australia bones season 6 dvd release date canada