12 aprilie 2013

NOTD: Blue and Bornprettystore foil metal sticker!

Astazi o sa va arat niste stickere de metal (3D Golden Foil Metal Nail Art Tips Sticker Decal Slice mai precis, dar e prea lunga denumirea) de pe Bornprettystore. Probabil ca sunteti putin in ceata, asa ca o sa va arat produsul:



In aceasta rotita se gasesc 12 modele de stickere. Mai precis acestea:


Dupa cum le spune si denumirea, stickerele sunt din metal si eu as zice ca pot fi folosite de mai multe ori. Sunt mai mari decat credeam, dar eu am unghiile destul de inguste. Din fericire, pot fi indoite astfel incat sa se muleze cat de cat pe forma unghiei. 

Cred ca v-ati dat deja seama care model l-am incercat prima data...Exact!Fluturasii....





Sa va povestesc acum cum a decurs totul. Trebuie sa va marturisesc ca m-am chinuit putin sa le modelez dupa unghie dar, in cele din urma, am realizat ce vedeti mai sus. De cum le-am pus pe unghii nu m-au prea incantat deoarece se agata urat in tot. Cel mai mult m-a deranjat ca mi-am rupt cateva fire de par, agatandu-se cand imi puneam mana in cap. A doua zi, cand am spalat vase, s-au agatat in asemenea hal in burete ca am ramas fara fluturasul de pe o unghie. Probabil ca nici modelul folosit de mine nu a fost cel mai inspirat, fiind destul de colturos. Eu le-as folosi pentru ocazii speciale deoarece detest modul in care se agata. E ca si cand ai avea o unghie din aceea enervanta, care se agata in tot.

Daca va tenteaza, produsul il gasiti aici, la pretul de 2,99$, transport gratuit si, daca folositi codul VBJ61 aveti o reducere de 10% pe site. 


Cum vi se par? Ati incerca asa ceva sau nu?




bones season 1-4 dvd box set bones season 1-5 dvd box set bones season 1-6 dvd box set bones season 1-7 dvd box set