15 aprilie 2013

Saptamana in imagini (17)!

Azi vin tarziu cu postarea deoarece am fost intr-o stare de leneveala. Cred ca de la soare mi se trage. In sfarsit se pare ca vine primavara!

M-am delectat cu aceste snitele. Nu prea sunt eu fac snitele de pui, dar acestea imi plac pentru ca sunt foarte pufoase. Mai bine de atat nu stiu cum sa explic. Poate ma ajutati si voi daca le-ati incercat!



 Am avut deosebita placere sa o cunosc pe Geta Voinea si, mai mult de atat, sa imi faca parul cum vedeti mai sus. O sa revin cu mai multe detalii curand.

 O sa am si eu ocazia sa testez tratamentul minune de la Maroccanoil. Abia astept sa vad daca laudele sunt valabile si in cazul meu!

Ia uitati de delicios arata iaurtul acesta. A fost si foarte bun! Parca iaurt Fruzu se numeste.

 Am decis sa atrag primavara prin haine colorate. In sfarsit am purtat pantalonii mei verzi! A fost o tinua perfecta de umblat prin oras cu treburi.

 Seara de sambata am petrecuta la cina cu niste prieteni apoi cu o tura de antimonopoly.

Duminica a fost o zi tare frumoasa asa ca, dupa un film la cinema Republica, am facut o plimbare pe Cetatuie. Seara am incheiat-o cu cateva episoad din Criminal Minds ( imi place tare mult serialul asta, cred ca imi aminteste de vremurile cand ziceam ca o sa ma fac politista)

Saptamana voastra cum a fost?

bones season 8 dvd release date usa bones season 8 dvd release date australia bones season 8 dvd release date uk bones season 8 dvd release date canada