1 aprilie 2013

Saptamana in imagini (15)!

Nu stiu saptamana voastra cum a fost, dar eu m-am confruntat cu o tuse groznica. Se manifesta cu precadere noaptea si ma odihnesc destul de prost. Am tot incercat sa o alung cu sirop de tuse dar deocamdata nimic. Sper ca saptamana asta sa ii dau de capat ca e enervant rau. Acestea fiind spuse sa vedem si pozele:

 A fost o prietena reprezentanta FM pe la mine. M-am lasat ispitita de parfumuri si de cosmeticele din catalog dar pana la urma am rezistat cu stoicism. Am decis sa fiu mai cumpatata. Acum sa vad cat ma tine.

 Ca niciodata am avut pofta de lapte, eu nefiind mare consumatoare de asa ceva. Cred ca faptul ca stiam ca ma asteapta briosa aceea delicioasa de la Lidl in camara m-a facut sa intind mana spre lapte. Pur si simplu imi place combinatia la nebunie. Nu a fost o cina foarte sanatoasa, dar in aparare mea va spun ca am mancat doar 2 din cei 4 biscuiti.



 Na ca am cazut si eu in tentatia miniprix si am profitat de tranportul gratuit. Nu a fost o comanda mare si am apreciat punga in care a venit coletul. Probabil o sa va arat si continutul ei intr-o postare viitoare.

 Mi-am taitat unghiile scurt de tot si am aplicat aceasta oja Farmasi pe care nu o mai folosisem de secole si care intr-o vreme a fost preferata mea. Uitasem cat de bine e sa ai unghiile mici si sa reziste oja mai mult pe ele.

 Am vrut sa incerc si eu zmeura de la Kaufland, pe care o tot lauda bloggeritele, dar am gasit doar fructe de padure sau capsuni. Nu sunt foarte stralucite acestea dar nici rele nu sunt. La 3 lei si ceva nu poti cere mare lucru oricum. 

 Noroc cu Simona ca mi-a amintit de buretelul asta. L-am cautat si l-am pus la indemana sa il folosesc de acum inainte. Revin cu impresii.

 O sambata cu prietenii, in care eu cu prietenul meu am fost bucatari. Se pare ca am fost inspirati si s-a papat cu pofta.

De fiecare data cand jucam antimonopoly rontaim si acesti biscuiti. Pana ajunge tura la mine intotdeauna pescuiesc pestisorii cu susan din bol. Sunt atat de buni! Dupa ce nu mai gasesc il pun pe prietenul meu sa pescuiasca si din alte boluri si sa imi dea pestisori. Cred ca daca ar fi o punguta doar cu pestisori nu ar fi atat de buni.

Am descoperit si aceasta bunatate in camara. E foarte bun! Sper sa ma ajute si cu durerea asta de gat.

Saptamana voastra cum a fost?