6 aprilie 2013

NOTD: Bon voyage! (H and M)

Oja asta am primit-o din Spania de la mama prietenului meu. Mi-a spus ca stie ca imi place verdele (ei nu-i place deloc) si ca imi plac culorile tari pe unghii, asa ca s-a gandit ca ar fi pe placul meu. Si mare dreptate a avut! Am admirat-o in sticluta si abia dupa cateva zile mi-am dat seama ca e o oja H&M. Hai sa va arat si voua cum arata.

Sticluta este una destul de mare, are 15ml, asa ca o sa ma bucur multa vreme de ea. Are niste irizatii superbe.




Nuanta se numeste Bon Voyage.


Oja se intinde fara probleme pe unghii, desi are o pensula taiata cam ciudat. Eu am aplicat 2 straturi si oja s-a asezat foarte frumos. Va arat acum si pozele, desi trebuie sa mentionez ca, in realiatete, arata mult mai frumos.







Oja are un finsh metalic superb. Sa vorbim acum despre rezistenta. Am folosit-o deja de 2 ori, desi o am doar de vreo 2 saptamani. Prima data mi-am facut unghiile la pranz, seara am facut un dus si a inceput sa se dezlipeasca de pe unele unghii. Va dati seama ca am fost tare dezamagita. Mi-am retusat varfurile (fac frecvent asta cand vreau sa prlungesc durata de viata a unei oje) si ma gandeam ca o dau eu jos cand am timp. Imi parea tare rau pentru ca imi placea enorm culoarea. Ei bine, a doua zi am plecat la prietenul meu si nu mi-am mai schimat oja. A rezistat apoi pe unghii fara probleme, desi am mai spalat vase si alte cele. Cred ca am tinut-o 4 sau 5 zile. 

A doua oara cand am folosit-o am pus-o pe unghii seara si a doua zi la amiaz am spalat iar vase. Aceeasi problema am avut-o cu unele varfuri. Am retusat-o iarasi (in poze e a treia zi pe unghii, dupa retusul din ziua precedenta) si apoi iarasi nu am mai avut probleme cu ea. Mentionez ca eu folosesc ca top coat un lac transparent cu unscare rapida no name.

Mie imi place tare mult si cu siguranta as incerca si alte oje de la H&M daca s-ar gasi si la noi. Voi ati incercat cosmetice de la ei? Cum vi s-au parut?




glee season 3 dvd uk glee season 3 dvd asda glee season 3 dvd special features glee season 3 dvd release date