27 mai 2013

Saptamana in imagini (22) + castigatoare parfum!

Saptaman ce tocmai a trecut a fost una ploiasa si destul de rece. Eu, fiind nitel meteodependenta, am stat mai mult prin casa si am iesit doar cand a fost absolut necesar. Bineinteles ca, petrecand atata timp pe acasa, am rontait mai mult decat de obicei, lucru pe care o sa-l observati si in pozele ce urmeaza.

Nu am fost niciodata fan strudel cu mere, dar am gasit la Gigi unul pe placul meu, prajit bine si nu foarte dulce.



Am avut chef de o manichiura mai deosebita si asta a iesit. Mai multe detalii intr-o postare urmatoare.

A trebuit sa fac o vizita la bunica , la tara, si acolo am dat peste niste bujori tare frumosi.

A doua zi iarasi a trebuit sa plec la tara, vremea era mizerabila, dar ceata care acoperea padurea era tare frumoasa.

Cum vineri a trebuit sa plec la Cluj, si vremea era tot mizerabila, mi-am facut curaj si am luat masina sa mai exersez. Am prins o aglomeratie de nedescris, am facut o jumatate de ora din centru pana in Piata Mihai-Viteazul. 

Sambata prietenul meu ne-a gatit ceva bun.

Am mancat clatite cu urda (fara marar, ca nu-mi place) dupa multa vreme, tot facute de prietenul meu.

Si azi dimineata mi-a spart iarasi blush-ul de la Benecos. Mi-am dat seama ca nu is doar eu neindemanatica, ci inchizatoarea e chiar neprietenoasa cu unghiile si cand vreau sa-l deschid il scap din mana...

Si acum e timpul sa anunt si castigatoarea parfumului de la L'Occitane (click pentru marire) :

Felicitari Mirela! Astept datele tale la adresa de mail contactblogdia@yahoo.ro. Restul stati pe aproape, pregatesc noi surprize.

Saptamana voastra cum a fost?




one tree hill season 8 dvd release date usa one tree hill season 8 dvd release date canada one tree hill season 9 dvd box set one tree hill season 9 dvd release date