5 iunie 2013

2 minutes hair by Geta Voinea!

Acum cateva saptamani, multe saptamani, la salon Boulevard Studio am participat la un eveniment in care ni s-au dezvaluit secretele tratamentului Maroccanoil. Am petrecut o dupa-masa minunata alaturi de bloggerite dragi,  dar si alaturi de Geta Voinea, care ne-a prezentat produsele Maroccanoil si ne-a facut si cateva demonstratii de coafura.

Cand am citit pe blogul Siginei ca vine Geta Voinea la Cluj nu mi-a venit sa cred. Mi-am amintit imediat de emisiunea ei de pe Euforia, pe care o urmaream impreuna cu surioara mea. Nu am rezistat tentatiei de a o cunoaste personal, asa ca am asteptat cu nerabdare evenimentul. Nu mi-am imaginat nici o clipa ca o sa am ocazia sa fiu chiar si coafata de ea. Mi-a placut foarte mult Geta,  e o persoana foarte deschisa si vesela, care cunoste o gramada de chestii despre firea umana. A fost o adevarata placere sa o cunosc!

Imi amintesc ca ziua respectiva era destul de mohorata si eu eram fara prea mare chef de aranjat, asa ca am tras repede niste haine pe mine, mi-am facut un fishtail si am plecat spre Cluj. Iata si cateva poze:





Ei, bine, dupa 2 minute am ajuns asa:








Daca vreti sa vedeti cum a aparut rezultatul, in filmuletul de pe blogul Siginei, la minutul 9:20 puteti observa procesul creatiei. Am primit si 2 mostre de tratament Maroccanoil, dar cand le vad asa mici si dragute nu imi vine sa le folosesc, asa patesc cu mostrele astea mi-s prea dragi cand le vad asa micute.


Voi ati incercat produsele Maroccanoil, cum vi s-au parut?  

Le multumesc pentru poze Siginei si Ralucai!










dexter season 7 dvd box set dexter season 7 dvd release date dexter season 7 dvd release date usa dexter season 7 dvd price