17 iunie 2013

Saptamana in imagini (25)!

Saptamana trecuta a fost ceva mai insorita asa ca am fost putin mai activa, numai pe blog nu am reusit sa scriu mai mult. Saptamana aceasta sper sa recuperez. Iata si pozele saptamanii!

 Prima lebenita de anul acesta, a fost ok, dar se putea si mai dulce.



 Cumparaturi de la Kaufland, mici nimicuri la preturi modice.

Am facut o salata de cartofi, nu stiu de ce imi place asa mult!

 Mi-am vopsit radacinile.

Am inaugurat fustita mea cu ochisori. E tare faina, ador faptul ca nu se sifoneaza.

 Mancarica buna facuta de prietenul meu, orez cu pipote si ciupercute.

Si un pisic cersetor, bineinteles...

 Am iesit cu fetele la Expo Beauty Cluj.

Si, bineinteles, ca nu m-am intors acasa cu mana goala. Cred ca fac curand o postare cu ultimele achizitii.

 Un mic tatuaj temporar, sclipicios.  Il am de sambata si inca arata tare bine.

 Si am fost rasfatata cu somon, bineinteles totul gatit de prietenul meu.

Si, desi nu se intampla des, saptamana aceasta am optat pentru o nuanta nude pe unghii.

Saptamana voastra cum a fost?


revenge season 2 dvd australia arrow season 1 dvd box set arrow season 1 dvd release date australia dexter season 5 dvd box set