21 iulie 2013

NOTD: Ylin Color changing nail polish!

Astazi va prezint oja mea preferata pentru vara aceasta. Dupa cum probabil v-ati dat seama din titlu, este vorba despre o oja care isi schimba culoarea in functie de temperatura. Oja o puteti gasi aici, in mai multe nuante. Eu am optat pentru o oja roz. O sa va pun cateva poze cu oja aplicata si apoi o sa va prezint parerea mea.

Odata aplicata pe unghii aceasta are o culoare diferita de cea din sticluta, care este mai intensa (o sa vedeti in pozele de mai jos), devine un roz pal, discret, ideal pentru o manichiura de zi, chiar si la un loc de munca mai putin permisiv.




Cand intra in contact cu o temperatura mai scazuta incepe sa-si schimbe culoarea, astfel va puteti trezi, subit, cu un french, un degradee sau o manichiura deosebita. Din pacate, nu am reusi sa suprind toate fazele prin care a trecut culoarea pe unghiile mele, dar am surprins unele ipostaze frumoase.






Seara, cand se racoreste vremea, ai o manichiura complet noua pe unghii, un roz foarte intens. 


Mancam eu o inghetata si m-a frapat diferenta dintre cele doua maini, cea cu care tineam inghetata si cealalta. Ai fi zis ca m-am facut cu doua oje diferite...

Atat de mult imi place oja ca am folosit-o deja de 2 ori consecutiv, de aici si diferenta de lungime a unghiilor din poze. Ador faptul ca e discreta ziua si atat de intensa seara. Ma tot minunez ce degradee frumos se face in anumite situatii, cum ma aleg cu un frech colorat cand ating cu degetele ceva mai rece. E, cu siguranta, o oja diferita de tot ce am mai incercat pana acum. 

Asa arata inculpata:


Eu am folosit-o cu top coat-ul meu no name si rezistat foarte bine (dupa standardele mele), arata acceptabil si dupa 5 zile. Datorita schimbarii culorii, chiar daca se toceste la varfuri, acest lucru nu o sa arate atat de urat ca la alte oje. 

Oja are o consistenta destul de lichida, dar aplicarea este impecabila. Se aplica extrem de usor, fara dungi, in strat subtire. Eu am aplicat prima data 3 straturi si apoi 2 straturi si a aratat la fel de bine. 

Pensula este cea comuna multor oje, dar isi face treaba foarte bine datorita consistentei ojei.

Ca o concluzie generala pot sa va spun ca eu una o ador. O gasiti pe bornprettystore la pretul de 7,89$, iar daca folositi codul VBJ61 aveti o reducere de 10%.

Va place, va tenteaza?