22 iulie 2013

Saptamana in imagini (29)!

Cred ca ati oservat deja ca nici saptamana aceasta nu m-am mobilizat foarte bine in ceea ce priveste blogul, cu toate ca aveam o groaza de planuri. Saptamana asta sunt dispusa sa recuperez, dar nu stiu cat o sa si reusesc caci deja au intervenit elemente neprevazute. Eh, pana una alta, va las cu pozele.

A fost o dupa-masa frumoasa si am iesit cu vara-mea la o terasa. Cafeluta asta cu caramel a fost tare buna.




 Iata si outfitul meu de iesit la cafe dupa-masa.

Priveliste cu oraselul meu.

 Am continuat sa fac si miscare. Am trecut la level 3 din "30 day shred", care imi place mult mai mult ca si 2. Nu va spun ce febra musculara la abdomen am avut dupa prima zi.

 Am facut o pizza delicioasa cu prietenul meu.

 Prietenul meu tot gatea prin bucatarie si la un moment dat imi spune ca imi face cea mai buna salata pe care am mancat-o vreodata. Eram super curioasa, iar cand a venit cu ea mi-a luat cateva secunde sa-mi dau seama ce vrea sa zica.

 Vineri am ridicat gentuta de la vamala si, pentru ca aveam o ora libera, am dat o tura prin mall si am luat rochita asta rosie tare draguta. Normal ca aveam in plan sa-mi iau cu toate alte lucruri, dar asa patesc intotdeauna.

 Sambata am dat o alta tura prin mall, dar de data asta mi-am luat doar 2 accesorii.

 Si ajungem noi acasa si Tommy nu ne intampina la usa, cum face de obicei. Am inceput sa-l cautam, fara succes. La cateva minute dupa ce am renuntat, am miscat putin patura si am vazut labuta asta paroasa. A dormit toata dupa-masa sub patura si apoi s-a trezit tare infometat.

Cina de aseara a fost delicioasa, nu ideala pentru ora aceea, dar am o slabiciune pentru costita de porc. Cred ca nu mai are rost sa specific ca nu e facuta tocmai de mine...

Saptamana voastra cum a fost?