24 septembrie 2013

Giveaway de toamna!

Desi toamna nu este anotimpul meu preferat, am zis ca pot sa inveselesc totusi putin atmosfera posomorata cu un giveaway. De data asta premiul este oferit de un sponsor strain, cei de la kkcenterhk, si consta in:




Trusa pentru stilizarea sprancenelor Ardell, contine 3 nuante de fard, doua pensule, o penseta si o oglinda, pensula sintetica pentru pudra, baza pentru unghii cu lavanda si un lac sclipicios Ebalay, sunt produsele ce compun premiul pe care l-am ales pentru una dintre voi. De asemenea, am un nou cod pentru voi, cititoarele mele, care va ofera o reducere de 15%, codul este: diathingsevent15off.

Regulile sunt:

1) Sa dati like paginii de facebook a celor de la kkcenterhk;
2) Sa dati like paginii de facebook Dia's things si sa urmariti acest blog prin GFC;
3) Sa dati share giveaway-ului pe facebook;
4) Lasati un comentariu cu numele cu care ati dat like celor doua pagini, numele cu care ma urmariti prin GFC si linkul share-ului (aveti grija ca acesta sa fie public pentru a putea sa-l vad si eu).

Poate participa oricine are domiciliul in Romania, sau poate primi premiul la o adresa din Romania. Premiul va fi trimis prin posta la cateva zile dupa alegerea castigatoarei.Va rog nu va inscrieti toata familia la giveaway, mai ales de pe acelasi IP, caci voi fi nevoita sa va descalific.

Giveaway-ul incepe azi si se incheie in 1 octombrie. Mult succes!