30 septembrie 2013

Saptamana in imagini (32)!

Repede repede, vin si eu cu postarea saptamanala, inainte sa treaca ziua de luni. Saptamana trecuta parca a zburat si nu am reusit sa fac postarile pe care le aveam in minte. Sa speram ca saptamana asta va fi mai bine!

Mi-am dat jos gelul de pe unghii, singura. A fost ceva de lucru si m-am ales cu ceva urme de la forfecuta, dar sunt multumit ca unghiile mele nu au avut alte neplaceri. Auzisem multe lucruri despre cum ti se distrug unghiile, asa ca eram pregatita pentru ce era mai rau.



Marti v-am pregatit o surpriza, v-ati inscris?

 Mi s-a facut tare dor de o salata si mi-am facut una delicioasa!

 Eram la cumparaturi si mi-a facut cu ochii acest spray de picioare, asa ca l-am luat acasa.

Ce poate fi mai placut decat sa te trezesti dimineata, dupa o noapte mai mult nedormita, si sa te astepte micul dejun si cafeaua pe masa? Mai mult mirosul m-a ridicat din pat.
O mica escapada in Cheile Turzii, a fost tare frig, dar peisajul merita!

Duminica am participat la aniversarea unei doamne si am papat un tort tare bun. De obicei mi se pare ca torturile de la cofetarie au cam toate acelasi gus,t dar acesta a fost delicios!

Saptamana voastra cum a fost?