18 septembrie 2013

I'm back: Life lately!

A trecut aproape o luna de la ultima postare si probabil ca m-ati dat disparuta. Ei bine, am revenit dupa o perioada destul de aglomerata. Nu pot sa cred ca ultima data cand va scriam era vara si acuma toamna parca si-a intrat total in drepturi. Toata perioada asta in care am lipsit, am citit postarile din blogosfera, dar nu am reusit sa comentez postarile fetelor sau sa postez si eu cate ceva. Toata perioada am umblat cu aparatul foto in geanta, dar nu l-am prea folosit. Totul s-a derulat foarte rapid si inca nu constientizez ca sunt iarasi singura acasa, pe canapea, si scriu postarea aceasta.  V-am pregatit o postare cu destul de multe poze.

In 24 august au venit a mei acasa, in concediu, asa ca m-am apucat de curatenie cu zile inainte. A fost primul an in care am fost eu cu surioara dupa ei la aeroport cu masina noastra. Sunt foarte mandra de mine ca, in sfarsit, am ajuns sa conduc.



Dupa ce au venit a mei acasa tot programul s-a schimbat totul, mai ales ca nunta surioarei mele se apropia cu repeziciune. Au inceput vizitele la rude, mi-am revazut nepotelul si am ajuns si la Alba-Iulia, in vizita la surioara mea.  Apoi am inceput curatenia prin dulapuri, mama este obsedata de curatenie si a mutat toate lucrurile fata de cum le pusesm noi. Am participat si la zilele orasul in weekend. Bineinteles ca nu am pozat nimic, desi aparatul foto a fost tot in geanta. Am fost si la cumparaturi la Cluj, de unde ne-am luat accesoriile pentru nunta, atat eu, cat si surioara mea. Iata ce am ales eu, de la Roma Jewelry&Accesories.

Saptamana dinainte de nunta am petrecut-o mai mult la salon si coafor. Am inceput cu vopsitul parului. Am folosit tot vopseau mea Bes.

Am fost cu surioara la proba pentru coafura miresei si am facut si eu o mica proba. Daca la inceput vroiam parul pe spate, m-am razgandit cu cateva saptamani  inainte de nunta si am optat pentru un coc. Iata cateva poze de la proba, nu era foarte finisata coafura dar va puteti face o idee clara.


Am fost si la manichiura intr-una din zile, cu surioara mea. Pentru a nu avea probleme, am optat pentru gel pe unghii. V-am spus ca am reusit sa-mi rup 3 unghii cu vreo saptamana si ceva inainte de nunta, una dintre ele in carne, asa ca am avut unghiile destul de scurte la nunta si doua dintre ele au fost "crescute" artificial. Nici nu vreau sa ma gandesc cum o scap acum de model. Cred ca nu o sa mai optez pentru asa ca deja m-am plictisit de model si unghiile mele cresc destul de repede si se vad ciudat dupa putine zile. Poza este facut dupa vreo 2 saptamani de la realizarea manichiurii.

Am gasit o poza in care se vad cat de cat si unghiile surioarei mele.

In ultima saptamana m-am ocupat si de paharele mirilor si nasilor si de diverse aranajamente pentru masini si impodobit scara. Pentru pahare m-am inspirat de aici.

Si daca tot v-am vorbit atat despre nunta, iata si cateva poze cu tinuta mea si nu numai.

Cum am ajuns la sala, am si schimbat pantofii. Nu am nici o problema cu tocurile, dar pantofii fiind noi ma strangeau ingrozitor in partea din fata. Vroiam sa umblu putin cu ei in zilele dinaintea nuntii sa se mai lase, dar nu mai avut timp.
 O poza cu toata familia, inclusiv cu miresica.

Si inca o poza cu frumoasa mea surioara.

Si o poza in care se poate obseva cat de cat coafura mea din ziua nuntii.

Buchetul miresei:


Tortul mirilor si al nasilor:


Totul a iesit foarte bine si nunta a fost una tare frumoasa, dar ma bucur ca s-a terminat. Stresul a fost destul de mare. 

Inainte de a incheia, va arat si achizitiile din ultima luna, multe dintre ele fiind aduse de mama din Spania.





 Lacurile le-am luat pe fuga inainte de nunta pentru ca aveam nevoie de un lac nude si de un top coat.

De la Bornprettystore am primit noi jucarii pentru unghii. Abia astept sa dau jos gelul de pe unghii si sa le incerc.

 Sambata am intrat pe fuga intr-un sh cu niste prieteni si , desi de obicei nu gasesc nimic, de data asta am iesit de acolo cu 2 perechi de pantaloni noi, cu eticheta si luati cu doar 40 de lei fiecare. Clujencele cred ca deja stiu de magazinele Tabita.


Cam asta am facut in ultima vreme si acum incerc sa trec peste capriciile vremii, care imi cam influenteaza starea de spirit, si sa revin pe blog, caci imi era dor sa interactionez cu voi.