21 noiembrie 2013

Intalnire blogarite Cluj (editia a 2-a)!

Dupa intalnirea cu bloggeritele din Cluj de anul trecut, am asteptat cu mare nerabdare intalnirea de anul acesta. Eram convinsa ca o sa fie una mai frumoasa ca cea de anul trecut si am avut dreptate.




Sambata m-am trezit la ora 11, mai mult nedormita (ma pusesm in pat abia pe la 6 si ceva si adormisem greu), dar destul de energica. M-am pus in sufragerie sa-mi beau cafeaua si m-a cuprins o super moleseala, nu aveam nici un chef sa incep sa ma aranjez. Telefonul Laurei care ma anunta ca pleaca cu Luiza spre Cluj in vreo 15 minute m-a readus cu picioarele pe pamanat. Am facut un dus, mi-am facut rutina tenului de dimineata, m-am imbracat, pieptanat si m-am pus sa-mi fac niste bucle/onduleuri. Am facut vreo 5-6 bucle si m-a sunat Laura ca se apropie de Cluj si eu trebuia sa le iau cu masina sa mergem acasa la Anca. Mi-am dat cu putin parfum mi-am luat cateva chestiute cu mine, le-am luat pe fete si am ajuns la Anca, unde ne astepta si Cleo, aranjata si foarte frumoasa. S-au aranjat si fetele si intre timp Luiza m-a machiat. Thank you again! Pe la 3 fara ceva am plecat spre locul intalnirii: Centrul de frumusete Farmec.

Locul intalnirii a fost cat se poate de potrivit. Ce poate fi mai potrivit pentru 20 si ceva de fete pasionate de beauty, decat un centru de frumusete cochet? 




Pe la 4 au inceput sa vina sa restul fetelor, ne-am asezat frumos in scaunele mov, ne-am prezentat fiecare in cateva cuvinte si apoi am vorbit putin despre bloguri, de la modul cum ar trebui sa arate acesta, ce greseli ar trebui evitate, cum reactionam la comentariile negative, cum sa abordam PR-ii fimelor si pana la cum sa ne ferim de vanatorii de giveaway-uri. Mi s-a parut foarte interesant ca alaturi de noi au fost si PR-ii Nivea si un reprezentant din partea Oriflame si am avut ocazia sa vad relatia blogger-PR si din perspectiva inversa, prin interventiile fetelor de la Nivea.


A urmat apoi pauza de gustare si ne-am delectat cu bunatati Panemar, apa Carpatica si am incercat si infuzia revitalizanta de la Oriflame.




Am asistat apoi la o scurta prezentare Oriflame si am aflat si aici lucruri interesante. Pana in momentul acela nu mai aveam nici un produs Oriflame in trusa, dar sunt sigura ca o sa se schimbe situatia. Mi s-a parut foarte interesant ca nu se testeaza produsele pe animale si ca produsele au aceasi formula, indiferent de tara in care sunt vandute. Stiu ca multe fete se plangeau ca unele firme au  produse care la noi nu sunt la fel de bune ca cele din alta tara, desi se numesc la fel. 


Si, nu ca nu fusese deja o seara minunata, inainte de plecare organizatoarele ne-au surprins cu niste plasute pline de bunatati cosmetice.








Vreau sa mentionez ca pozele de mai sus nu sunt facute de mine, sunt facut de fotograful de la eveniment si de catre unele fete prezente.

O sa va arat si ce contineau plasutele, caci merita apreciati sponsorii care au fost atat de darnici.


Nivea ne-a rasfatat cu o multime de produse care mai de care mai interesante: gel de dus, noul lansatul lapte sub dus pe care chiar imi doream sa-l incerc, lip butter-ul cu zmeura, 2 deodorante, sampon, crema pentru fata hidratanta si demachiantul bifazic, un alt produs de care sunt foarte curioasa caci se tot afla printre preferatele iguanitei.

 Farmec ne-a oferit crema Doina si cateva dintre ojele din noua lor colectie, care va fi lansata curand. Va plac culorile?

De la Oriflame abia astept sa incerc fondul de ten Giordani si parfumul care miroase foarte bine. Am primit si o crema de noapte, un rimel si un baton din gama lor Wellness.

 Am primit si mult iubita lotiune Bioderma si 2 mini creme Sebium.

 Golden Rose ne-a oferit 2 oje, una texturata si una sclipicioasa, si un ruj intr-o culoare foarte frumoasa si foarte la moda, dar care nu cred ca se potriveste tenului si nuantei parului meu. 

 Yves Rocher a pus in plasuta fermecata o lotiune tonica, un gloss, o oja nude, un fard turcoaz si 3 mini parfumele absolut adorabile.

 Elmiplant a fost prezent prin laptele de corp, destul de laudat prin blogosfera, si o crema de maini, pe care nu am mai reusit sa o pozez caci a ajuns la prietenul meu.

 BU ne-a oferit un gel de dus si un deodorant incredibil de parfumate, cu miros de poveste.

Imi doream de mult niste gene false, asa ca cele de la Cupio au fost foarte bine primite.

Am primit si o reducere la un cabinet stomatologic si o crema din noua gama Cosmetic Plant care, din pacate, s-a pierdut pe undeva. Mi-am dat seama de acest lucru abia in momentul pozelor, singura mea speranta este sa imi fi cazut prin masina si sa o gasesc. 

Acest eveniment a fost organizat de Anca Pop- All Made up! by Aqua_shell,Coman Cleopatra- Passion For Stylish Life.com si Laura Mariana- Classy and Pink cu ajutorul co-organizatorilor Farmec. Sponsori principali: Yves Rocher, Elmiplant, NIVEA, Golden Rose Romania, Oriflame,B.U. Romania, Bioderma Romania, Cosmetic Plant, AlhamoDent, Cupio, AQUA Carpatica, Panemar, OnePAds Web Design.