12 noiembrie 2013

Saptamana in imagini (37)!

In ritmul in care ma mobilizez o sa ajung sa fac postarea asta la sfarsitul saptamanii... Totusi, eu tot sper sa reusesc sa o postez lunea, asa ca nu renunt la a o publica.

 Am inceput saptamana bine, cu o mica surpriza de la Farmec: crema pentru poseta Doina.



 O tunsoare noua merita si un retus de vopsea. Ma pregatesc incet incet de a 2-a intalnirea a bloggeritelor din Cluj. Abia astept!


 Si pentru ca surioara mea a avut cateva zile libere si a venit pe acasa i-am facut o salata de conopida.

 Am primit un set Dove si multi multi fluturasi!

 Sambata seara pe la 9 ne-am decis sa mergem sa mancam o salata de la Salad Box in Iulius. Mare ne-a fost mirarea cand nu am gasit loc de parcare si mai apoi cand am vazut mall-ul mai plin ca de Craciun. Am inteles apoi ca era program prelungit si ceva reduceri. Am mancat rapid salata, dupa ce am gasit cu greu loc la o masa, si apoi am dat o raita prin unele magazine. Nu am simtit reducerile despre care vorbeau afisele, dar tot mi-am luat cardiganul de mai sus din H&M.

 In weekend am avut musafiri asa ca prietenul mea a facut mai multe portii de pizza, delicioase!

Pentru prima data am incercat sosul alb cu pizza si, desi nu a fost rea deloc, mi s-a parut ca numai gust de pizza nu mai avea.

Am ajuns si la film duminica. Am vazut Thor: Intunericul. Eu am vazut si primul film Thor si The Avengers si toate mi-au placut, desi sunt genul de filme pe care prefer sa le vad la cinema sau cu cineva. Acum astept cu nerabdare partea a 2-a din The Hobbit!

Saptamana vostra cum a fost?