5 noiembrie 2013

Saptamana in imagini (36)!

Iarasi am intarziat cu postarea saptamanala, dar macar am fost harnica saptamana trecuta si am facut ceva mai mult poze.

Mi-am inceput ziua de luni cu o cafeluta luata din p-ta Muzeului. Cand ne-am trezit de dimineata prietenul meu nu mai avea cafea si s-a dus sa ia de la un automat de la un magazin de langa bloc, dar nu stiu ce a apasat ca a venit acasa cu un pahar cu lapte. Cum nu mai avea alti marunti mi-au luat cafeaua din oras. Imi place cafeaua asta pentru ca mi-o face doamna putin mai dulce, exact cum imi place mie
.
Marti am ajuns, in sfarsit, la tuns. M-am decis sa aleg o alta forma si am optat pentru o coafura inscarita. Pentru ca noua mea coafeza este prietena cu surioara s-a oferit sa-mi faca si niste bucle. Mie imi place noua freza si nu-mi vine sa cred cat de usor imi simt capul, zici ca nu mai am deloc par. Abia acum constientizez ca parul meu avea ceva greutate, la propriu.

Am si gatit, cartofi gratinati cu piept de pui. Mi se pare tare aurea sa faci mancare cand locuiesti singur, mai ales ca eu inca nu am invat sa fac mancare mai putina. 

Nu stiu daca v-am mai spus, dar ordinea prin dulapuri e una dintre activitatile cele mai neplacute pentru mine. Ei bine, mi-am facut curaj si am reorganizat dulapul din balcon. Am aruncat o gramada de cutii de produse cosmetice pe care le pastrasem pentru  review-uri si de care uitasem cu desavarsire. Acum le-am organizat mai practic si mi-a mai ramas si loc pentru a depozita si alte lucruri.

Dupa ce am citit pe blogul Dianei cat de mult ii place acest ceai am fost si eu in cautarea lui. Am fost putin dezamagita, nu pentru ca n-ar fi fost bun, ci pentru ca aveam asteptari prea mari, mai ales ca si pretul e destul de ridicat. Oricum, mirosul este absolut divin.

Bineinteles ca prietenul meu m-a rasfatat cu mancarica buna...

 
Nu am gasit inca un exfoliant de corp care sa-mi fie pe plac, inafara de acesta. De fiecare data cand merg la prietenul meu il folosesc cu drag. Oare se mai gaseste in cataloage?

Preview pentru urmatorul meu outfit.