31 octombrie 2013

OOTD: Blue cardigan!

Pentru ca acuma cateva saptamani am simtit ca iarna se apropie cu repeziciune, m-am gandit sa incep sa adaug garderobei piese vestimentare specifice perioadei. In perioada rece prefer suprapunerile, asa ca am simtit nevoia unui cardigan care sa ma incalzeaza in zilele reci. Ei bine, l-am gasit pe kurtmann.ro. Nu cred ca face el treaba foarte buna cu incalzitul (este dintr-un material subtirel), dar stiam la ce sa ma astept cand l-am comandat caci am vazut genul acesta de cardigane in multe magazine.

Am optat pentru o tinuta destul de lejera. Initial ma gandeam sa port si un colier dar dupa ce am luat camasa pe mine am zis ca gulerul e el insusi un accesoriu si, mai ales pentru ca aveam cureau aurie, am zis ca e suficient atat. 

 Camasa: aici, cardigan: aici, pantaloni: Zara, cercei: Accessorize,
geanta, botine, curea: random.


Din pacate, schimbarea de ora de duminica m-a cam prins pe picior gresit si abia dupa ce s-a intunecat am reusit sa fac pozele. Nu sunt foarte multumita de poze, dar am zis ca e pacat sa nu apara pe blog.



Cardiganul este de la Stradivarius si a costat 39.90 lei dar acum nu mai este pe stoc.