21 octombrie 2013

Saptamana in imagini (34)!

Saptamana trecuta am sarit peste aceasta postare, asa ca saptamana asta o sa vedeti mai multe poze. Sa incepem asadar.

 Mi se intampla destul de rar sa poftesc la dulciuri, dar am inceput saptamana poftind la o prajitura.



 Deja mi-e dor de rosiile adevarate, nimic nu merge mai bine cu o papara buna.

 M-am gandit ca am cam putine produse pentru buze si nu mi-ar strica un luciu de buze...

 In weekend prietenul meu a gazduit un portughez si am incercat sa-i vorbim cat mai mult despre tara noastra si sa-i oferim mancarica mai deosebita. Am mancat, asadar, ciorba de burta, mititei si, bineinteles, mamaliga.

Dupa ce s-a terminat Dexter nu mi-am imaginat ca o sa ma mai uit la un serial cu atata disperare. Cand prietenul meu mi-a sugerat sa ma uit la The walking dead, aproape i-am ras in nas. Eu si zombi nu am fost niciodata prieteni. Din pacate (sau fericire), am prins vreo 2 episoade pe ProTV si de aici pana la a scoate tot serialul si a-l vedea in cateva zile, a fost doar un pas. Si acum, abia astept sa termin postarea sa-mi scot episodul aparut azi.

 De la prima purtare acesti cercei au devenit preferatii mei si cu greu ma despart de ei. Am ajuns sa mi se para ca se potrivesc la orice...

 Saptamana ce tocmai a trecut am fost cateva zile  la Zalau la draga de Classy and pink. Am iesit cu ea in oras si am baut cu ceiut tare bun cu o brioasa la fel de buna.

 Si ea este Ducesa, pisicuta Laurei.

 Ieri prietenul meu m-a delectat cu piept de pui cu ciuperci cu sos de smantana si garlic bread (paine cu usturoi). A fost atat de delicios totul ca a trebui sa imi impart mancarica cu un pisoi pofticios:

Cred ca v-at dat seama cat de bun a fost dupa cum se lingea Tommy pe botic.

Saptamana am incheiat-o la o comedie care mi s-a parut tare draguta.

Saptamana voastra cum a fost?