4 octombrie 2013

Review Gosh: Rimel Boombastic si paleta Smokey Eyes 01 Black!

Buna dragelor, a trecut ceva timp de la ultimul review, asa ca azi m-am pus pe treaba. O sa va vorbesc despre 2 produse de machiaj de la Gosh: rimelul Boombastic si paleta de farduri pentru smokey eyes.


Rimelul Boobastic a devinit repede rimelul din trusa de farduri pe care o port mereu dupa mine. Asta deoarece imi place foarte mult.




La inceput credeam ca nu o sa imi fie pe plac caci are periuta destul de mare si eu ma inteleg bine cu cele cu periuta mica. Periuta are perii mici si destul de desi (dupa cum puteti observa in imagine).  Imi place ca are peri si pe varful periutei. Perii sunt din plastic, la fel ca toata periuta, dar nu m-a deranjat deloc acest aspect.


Imi place acest rimel foarte mult deoarece imi face genele sa para mai lungi si mi se pare ca le si curbeaza putin. De asemenea, rezista fara probleme pe gene intreaga zi, nu m-am trezit cu el sfaramitat pe obraji, cum am patit cu alte rimeluri.  Nu imi place ca periuta iese din tub prea incarcata de produs si este nevoie sa elimin surplusul pe marginea tubului (nu il tot bag si scot din tub deoarece am auzit ca astfel intra aer in tub si se schimba consistenta rimelului). Eh, acesta este oricum un inconvenient neglijabil care se rezolva usor. Pentru ca o imagine face cat o mie de cuvinte, iata cum arata rimelul pe genele mele:


Mie mi se pare diferenta destul de vizibila. Cand folosesc acest rimel prietenul meu imi spune "Vezi ca si tu ai genele lungi"(ma plansesem odata ca ce gene lungi are el si ca si eu vreau). Pentru poze am aplicat un strat de rimel, ca intotdeauna. Inca nu reusesc sa inteleg cum aplica alte fete 2-3 straturi, mie de la al doilea strat mi se lipesc genele ingrozitor de zici ca am doar 3 gene.

Paleta pentru smokey eyes are 4 nuante, ambalate intr-o caracasa neagra care mie imi pare tare eleganta. De asemenea, ambalajul este destul de rezistent. O sa gasiti, cand deschideti paleta, o folie de plastic care va arata cum sa combinati culorile din trusa pentru un smokey reusit. Imi place ca se deschide foarte usor, sunt anumite truse la care imi rup unghiile incercand sa ajung la produs.


Cele 4 nuante din paleta sunt usor cremoase si au un finish usor sidefat, dar eu le consider potrivite si pentru un machiaj de zi. Nuantele sunt destul de intense si fara primer, se blenduiesc frumos dar sunt si usor prafoase. Iata si un swatch fara primer:

Nuanta de alb mi se pare potrivita pentru luminarea zonei de sub spranceana. Griul deschis este destul de asemanator cu nuanta de alb, iar negrul este unul foarte intens. Eu il vad potrivit si pentru fixarea creionului de ochi sau a tusului.

Rimelul vostru preferat care este? Folositi machiajul smokey eyes sau considerati ca nu este pentru voi?