11 octombrie 2013

OOTD: Putin rosu toamna asta!

Ca ne place, sau nu, toamna s-a instalat deja de ceva vreme. Am vazut ca multa lume deja adopta alte culori mai inchise la haine, oja sau chiar rujul de pe buze. Multe dintre aceste culori imi plac si mie, dar saptamana trecuta am simtit nevoia de putina culoare pentru a face echipa cu soarele care a reaparut pe cer dupa zile intregi de nori si ploaie. Si ce culoare poate fi mai potrivita decat rosu? Am optat, asadar, pentru o pereche de pantaloni rosu aprins, pe care i-am vazut integrati intr-o tinuta mai casual. 

Imi doream demult o pereche de pantaloni rosii draguti si pantalonii doriti i-am gasit de site-ul celor de la Kurtmann. Sunt sigura ca ati mai citit despre el, dar o parere in plus sigur nu strica. Pantalonii i-am ales dupa ce am consultat grila de marimi si m-am masurat cu metru, am ales marimea 34. Am avut emotii pentru ca mai comandasem odata pantaloni online si, desi ma masurasem si atunci corespunzator grilei de marimi, aceia imi erau prea mici. Din fericire, acestia imi  sunt perfecti, zici ca i-am probat inainte de-ai alege. Am plasat comanda luni seara, tarziu si joi dimineata pe la ora 10 am si primit coletul. Mi-a placut firma de curierat cu care coloaboreaza cei de la kurtmann, pentru ca au fost printre putinii curieri care au catadicsit sa urce pana la 4 si nu m-au facut sa cobor. Dupa cum v-ati dat deja seama, experienta mea cu cei de la kurtmann a fost una placuta si s-ar putea s-o repet curand.
Tricou: Primark, Camasa: Motivi, Pantaloni: Pimkie via Kurtmann, botine, geanta, esarfa: random





Mie imi plac tare mult pantalonii, au un material tare placut, imi place si modul in care se aseaza pe picior, dar cel mai mult imi place nunta de rosu care mi se pare superba. Mai multe detalii despre material, pret, gasiti aici.


Ce parere aveti de tinuta mea? Voua va plac pantalonii?