4 martie 2013

Saptamana in imagini (11)!

Astazi sunt harnicuta si vin cu doua postari. Sper sa va placa si asta macar pe jumatate la fel de mult ca cealalta, desi sunt constienta ca nu prea sunt sanse. Sa vedem cum a fost si saptamana trecuta. Am vrut sa compenseaz si saptamana asta sa nu va pun poze cu mancare dar se pare ca tot s-a strecurat ceva. Sper sa nu ma certati prea tare pentru asta.

Am avut parte de un weekend prelungit. Laura a ramas la mine pana marti asa ca luni am iesit iar in oras cu Luiza. E asa funny sa petreci timpul cu fetele si chiar aveam nevoie si de asa ceva.



Mica mea placere...sa primesc avize. Marti s-au adunat deja 4 avize de la vamala si abia asteptam sa ajung la Cluj sa imi ridic coletele. Au fost micute toate dar m-au facut tare fericita.

Dupa ce am stat fara oja cateva zile nu am putut rezista tentatiei de a incerca noua mea oja. Gandul ca am o oja pe care nu am incercat-o nu ma lasa sa dorm noaptea. Mai mult, este prima mea oja H&M. Daca vreti sa o vedeti pe blog dati-mi de stire.

Joi a fost o zi tare frumoasa. Am ridicat coletele de la vamala, am facut o plimbare prin magazine si apoi am fost la workshop-ul pasagerei. Pe langa faptul ca am aflat o gramada de lucruri interesante si utile am revazut si cateva bloggerite dragi si am petrecut o seara foarte frumoasa.

Primavara am intampinat-o cu o praji foarte buna.

Surioara mea e atat de mandra de micul ei coltisor verde ca nu am putut sa nu vi-l arat si voua. I-au inflorit doua flori asa ca e in al noualea cer.

Duminica a fost o zi asa frumoasa ca nu am putut sta in casa. Am iesit cu surioara si parca odata cu primavara mi-a revenit si pofta de impletituri. Cercelusii nu se vad prea bine dar sunt asa primavaratici ca sigur o sa-i port foarte des perioada urmatoare.

Saptamana voastra cum a fost?
P.S 1: Inca astept inscrierile la giveaway-ul Biorigine;
P.S 2: Nu uitati sa va inscrieti si la giveaway-ul cu Complexul Apicol.