6 martie 2013

Castiga cu Farmec si Dia!

Continuam seria giveaway-urilor cu un giveaway cu Farmec.  Am ales pentru voi un premiu care sa va ajute sa fiti mai fermecatoare ca niciodata.

Am tot auzit fetele plangandu-se de caderea parului si, cum am si eu problema asta, m-am gandit sa va ajut sa aveti un par frumos si sanatos si care sa nu va mai paraseasca. Sper sa va placa premiul si sa aruncati o privire pe pagina de facebook si de twiter a celor de la Farmec sa fiti la curent cu toate noutatile care va ajuta sa fiti fermecatoare.




Regulile sunt foarte simple:
1. Dati like paginilor de facebook Farmec si Dia's things;
2. Urmariti acest blog prin GFC;
3. Lasati un comentariu cu numele de facebook cu care urmariti cele doua pagini, numele de GFC si raspunsul la intrebarea: "Ce produse ati incercat de la Farmec si ce impresie v-au lasat?"

Aveti timp sa ma inscrieti pana in 14 martie iar castigatoarea va fi aleasa cu random zilele urmatoare. Va rog sa nu uitati sa raspundeti la intrebarea pentru ca altfel inscrierea nu va fi valida.

Mult succes!