29 martie 2013

NOTD:Nail patch from Bornprettystore!

Probabil v-ati dat deja seama ca imi place sa incerc tot felul de chestii in ceea ce priveste manichiura. Cand cei de la bornprettystore mi-au dat ocazia sa aleg cateva produse de pe site-ul lor m-am oprit, bineinteles, la produse din categoria nail art. Am ales aceste nail patch-uri deoarce nu mai folosisem niciodata si mi s-au parut tare interesante. 

Am ales, asadar, acest model leopard: Leopard Nail Art Decoration Nail Foil Glitter Sticker . Acesta arata cam asa:


Sunt 16 stikere pentru unghii, la dimensiuni gigantice, comparativ cu unghiile mele destul de inguste.


Pe spate gasiti si instructiunile pe care trebuie sa le urmati pentru realizarea manichiurii.

Sa vedem acum cum m-a descurcat eu cu ele. Va spun de pe acum: prost! A trebuit sa le ingustez pe toate, deoarece erau prea late pentru unghiile mele. S-au dezlipit usor dar, din pacate nu s-au lipit la fel de usor si de frumos pe unghie. Prima data cand le-am incercat le-am pus groaznic. Le-am dezlipit si m-am mai documentat putin, sa vad daca nu exista un secret in aplicarea lor. Din pacate, nu am descoperit nimic. M-am inarmat cu rabdare si am incercat iarasi, de data asta fiind mult mai atenta. Rezultatul a fost mai bun, dar nu stralucit. Tot mi s-au format cute destul de inestetice. Sa va arat si voua:



Sunt de efect pe unghii. Stralucesc foarte frumos pe unghie. Din pacate, deoarece le-am aplicat asa cum vedeti in poze, dupa ce m-am pozat le-am si dat jos. Cutele alea erau tare incomode, se agatau in orice. Tind sa cred ca daca aveam unghiile scurte as fi reusit sa le pun mult mai frumos pe unghie. Spun asta deoarece am vazut ca Mihaela a obtinut o minichiura mult mai draguta cu ajutorul acestor nail foils.

Cum va spuneam, produsul il gasiti aici, la pretul de 1,99$, transport gratuit si, daca folositi codul VBJ61 aveti o reducere de 10% pe site. 


Voi ati incercat asa ceva pentru unghii? Ati avut experiente mai bune ca mine?