20 martie 2013

Achizitii romwe. Un fel de shop and tell!

In ultima perioada mi-am tot achizitionat una alta de pe Romwe si nu v-am aratat cum se cuvine achizitiile mele. Unele le-ati mai vazut probabil in postarile "saptamana in imagini" dar merita o privire mai atenta. O sa va spun, totodata, si parerea mea despre site si achizitiile online.





Prima mea achizitie de pe site a fost aceasta curea luata cu un cupon primit de la un colaborator.  A durat vreo 2 saptamani procesarea comenzii, dar apoi am primit-o acasa adusa de postasita. Imi place foarte mult si nu regret alegerea facuta, desi nu cred ca as fi dat vreodata din buzunar valoarea ei pe site. Mi se pare ca a fost aproape 20$.

A doua achizitie a fost acest colier pe care l-am asteptat cu nerabdare. Din pacate mi-a venit pe alta culoare decat ce alesesem eu, dar am lasat asa. Cei de pe site trimit in colet si un formular de retur dar mi s-a parut prea mare bataie de cap sa il trimit inapoi in Singapore si sa astept celalalt colier, mai ales ca acesta comanda mi-a venit la vamala, care e in alt oras si are un program cu care cam greu ma sincronizez. Imi place si acesta dar inca mai suspin dupa cel burgundy ales de mine.

Il puteti vedea la gat mai jos.

Photo credit: Raluca ( Eram la workshop-ul Corinei de la Cluj)


A treia comandata a cuprins 2 produse. Imi plac ambele, dar parca abia cand am avut in fata fusta mi-am dat seama ca nu prea stiu cu ce s-o asortez (asta e o problema frecventa la mine, cumpar haine care imi plac fara sa ma intreb daca am cu ce sa le asortez si apoi cumpar altele sa le asortez cu hainele noi pe care abia astept sa le port. E un adevarat lant al slabiciunilor). Gasesc eu ceva sau poate sariti voi cu niste idei.




Trebuia sa primesc la o promotie o pereche de leggings, dar nu am vazut-o nici in ziua azi. De atunci mi s-a pus pata si am vrut musai leggings cu galaxy. Cand am adunat putin credit si am prins si reduceri am achizitionat aceste doua perechi de legginsi si gulerul de mai sus. 

Legginsii cu galaxy sunt ca niste egari si se simt tare fain. Sunt atat de colorati incat mi-am zis prima data cand i-am vazut ca iarasi am facut o achizitie pe care o sa o uit in dulap. Va spun sincer ca mai mult i-am luat deoarece mi se pusese pata ca nu mi-am primit perechea atunci. Apoi am vazut cat de frumos a asortat Mihaela o alta pereche de leggins mi-am facut curaj si i-am purtat intr-o duminica. Mi-a fost un pic rece cu ei asa ca o sa astept sa renunte soarele la dinti ca sa-i port iarasi.


Legginsii negri sunt tare faini, materialul pare bun si arata foarte bine pe surioara mea. 

Gulerul mi se pare tare frumos dar are un defect. Sistemului de prindere ii lipseste o parte. Are o inchizatoare de tip "mos si baba"(cred ca asa ii zice) si ii lipseste "baba"(sau poate "mosul"). O sa ii pun eu de la un sutien mai vechi partea care lipseste. Sa vedeti ce frumos stralucesc pietricele! Sper sa nu pice prea usor ca ar fi pacat de ele.


Imi place ca primesti un numar de tracking asa ca stii tot timpul pe unde iti este coletul. Din 6 comenzi toate au ajuns la mine cu bine. 

La inceput am fost incantata sa vad ca hainele au etichete cu Romwe, ceea ce m-a facut sa cred ca sunt modele pe care nu le gasesti pe toate siteurile chinezesti/coreene, dar apoi am vazut articole de la ei si pe alte asemenea siteuri.

Desi dupa aceste achizitii am zis ca nu o sa imi mai comand haine de pe site, de White Valentine's day nu am putut rezista reducerilor si mi-am luat un sacou. Nu e vorba ca sunt nemultumita de hainutele luate pana acum, dar niciodata nu stau pe mine cum mi le imaginam eu. Mie imi place sa probez la greu inainte sa ma decid.

Preturile mi se par cam maricele la cele mai multe articole, dar oarecum sunt de inteles caci acopera si costul transportului. Calitatea articolele mi se pare net superioara altora luate de pe un alt site de acest gen.

Imi place faptul ca produsele vin ambalate individual fiecare intr-o punguta cu inscriptia Romwe, iar bijuteriile vin invelite intr-o hartie de ziar care lasa impresia de ziar vechi si abia apoi sunt puse in punguta.

Voi ce produse achizitionati online? Ati luat haine online pana acum? Daca da, ati mai lua si a doua oara?