7 martie 2013

Spring wishlist!

Ieri a fost o zi superba la mine si a fost prima zi in care chiar am simtit ca e primavara. Mi-am pus si ochelarii de soare cand am iesit afara. Am inceput deja sa schimb puloverele groase cu bluzite vaporoase si subtiri. Totodata, mi-a crescut apetitul pentru shopping, imi doresc o gramada de piese vestimentare noi pentru primavara asta. Am zis sa va arat si voua cum vad eu garderoba mea primavaratica.

Imi doresc un tricou cu un imprimeu funny care sa anime o tinuta atunci cand nu am chef sa imi bat prea tare capul cu ce sa ma imbrac.


Soarele trezeste in mine dorinta de a fi mai feminina decat in alte anotimpuri. Cum pot sa ma simt astfel mai bine decat cu o rochie draguta?

Tot acum simt nevoia sa schimb puloverele pe camasi vaporoase, foarte feminine in opinia mea.

Primavara simt nevoia de culoare mai mult decat oricand, asa ca niste pantalonii in culori vii nu pot lipsi de pe lista de dorinte.

Partea mea preferata e atunci cand spun adio cizmelor si trec pe incaltaminte lejera. Balerinii sunt ideali. Acum imi doresc sa fie sclipiciosi si cu varful mai ascutit. Se pare ca a revenit aceasta moda si imi place.

Am mai purtat si iarna fuste in combinatie cu colanti sau dresuri gorase, dar primavara fustele colorate cu dresuri, colorate si ele, sunt mai binevenite ca oricand.


Pantalonii scurti de mai jos sunt mai mult varatici decat primavaratici, dar stiti ca am o slabiciune pentru verde. Pur si simplu mi se par facuti pentru mine.

In ceea ce priveste parul, coada de cal e cea mai la indemana cam in orice anotimp. De mult am pus ochii pe aceste accesorii de par si nu cred ca mai rezist mult inainte sa le comand. Voi ati vazut asa ceva intr-un magazin fizic? Eu doar pe site-urile online am vazut.

Voi ce va doriti primavara aceasta? Va place ceva din lista mea? As aprecia tare mult feedback-ul vostru la aceasta postare.