18 martie 2013

Saptamana in imagini (13)!

Dragelor saptamana asta am fost harnicuta si v-am pregatit mai multe poze. Mie imi place sa citesc postarile altor fete si daca au mai mult de 7 poze intr-o saptamana incantarea este si mai mare. Saptamana asta a fost putin ciudata, am trecut subit de la primavara la iarna. Banuiesc ca toate ati avut problema asta. Va pun pozele si revin acolo cu mai multe comentarii.

 La inceputul saptamanii chiar am simtit miros de primavara. Ei bine, odata cu primava la mine vin si impletiturile. Mi-am facut, asadar, o impletitura in 4.



 Am fost la un targ de joburi cu Laura si dupa ne-am oprit la o mancarica. Nu mai fusesm in Iulius Mall de secole asa ca mare mi-a fost uimirea cand am gasit aceasta salata. E o salata pe care poti sa ti-o faci cu ce ingrediente vrei tu. A fost foarte buna.

 Stiati ca ador fluturii, nu? Mi-am luat acest lantisor cu fluturas de pe http://www.wholesale-orders.com/. Mi-a placut ca l-am primit direct acasa prin DHL. Ma gandeam ca o sa trebuiasca sa merg la vamala dupa el dar nu a fost cazul. Mai am inca un lant pe drum.

 Am primit aceasta orhidee. Nu a fost nici o ocazie speciala asa ca surpriza a fost cu atat mai mare. Mi se pare foarte draguta.

 Deci am comis-o, din nou! Am mers la Carrefour dupa de-ale gurii. Din pacate, acesta e in mall. Eu cand intru acolo ma deplasez doar cu ochii prin vitrine. Asa am dat de acesti pantaloni intr-o vitrina si mi-au facut cu ochiul. Cand le-am vazut pretul nu am mai rezistat tentatiei si am intrat, probat, luat. Au fost 36 de lei.

 In drum spre film. A trebuit sa ma aranjez in 20 de minute. Ce fata mai reuseste asemenea performanta?

 Si filmul pe care l-am vazut a fost "Condamnat la viata". Mie mi s-a parut chiar dragut, dar ceilalti nu au prea fost de aceasi parere.

 Am facut o mica oprire la prietenii nostri. Acestia erau plecati dar Adolf a fost mai mult decat incatat sa ne vada. Si-a tot bagat boticul pe sub gard si era prea dragut sa nu vi-l arat si voua.

 Vai ce dor mi-a fost de o salata de varza. Yammy!

 Pisic? Unde? Vi se pare. Eu sunt o soparla, de fapt. De cum a iesit soarele nu ma misc si dorm toata ziua in razele lui.

Si o paine delicioasa facuta in casa in masina de paine.

Saptamana voastra cum a fost?

P.S: Nu uitati sa votati urmatoarea postare aici.