27 martie 2013

Inca un BB Cream: Gosh BB Cream!

Se pare ca nebunia cu BB Cream-urile e abia la inceput. Eu v-am mai prezentat un BB Cream asiatic aici, dar azi o sa va vorbesc despre unul european: cel de la Gosh

Pe tub scrie ca, pe langa BB Cream, ar mai fi foundation, primer, moisturizer: All in ONE. Sa vedem ce parere am eu: de la exterior la interior.




Ambalajul este unul elegant: negru mat. Cantitatea este specifica unui fond de ten: 30 ml. Se gaseste intr-un tub prevazut cu un orificiu pe unde iese produsul. Mie sistemul de dozare mi se pare foarte ok, avand in vedere ca consistenta produsului este destul de light.


Dupa cum va spuneam mai sus, consistenta BB cream-ului este destul de light, mie imi aminteste de cea a unei creme nuantatoare. Am citi de site ca se gaseste in 5 nuante. Eu o am pe cea Beige, nr. 02 si la inceput pare putin mai inchisa, dar apoi se uniformizeaza frumos cu nuanta tenului.


Miros as fi zis ca nu are, pana acum cand am mirosit-o pentru review de aproape si miroase cumva, cam neplacut. Din moment ce nu am sesizat pana acum mirosul va dati seama ca acesta nu este o problema, deoarece este foarte slab.

Mie imi place la ea faptul ca are SPF 15, mic dar il are. Puterea de acoperire este mica, dar nu ma deranjeaza deoarece pot folosi un corector pe pete si apoi aplica produsul. Oricum, de multe ori aleg sa folosesc doar BB Cream-ul deoarece ofera un aspect sanatos tenului, astfel incat pot trece peste micile (marile) defecte. Puterea de transfer as zice ca e medie. La demachiere imi dau seama ca produsul e tot acolo dar in cantitati mai mici. Un lucru foarte important pentru mine este ca nu mi-a provocat neplaceri pe ten. Nu imi simt tenul deloc incarcat, dimpotriva mi-l simt oarecum hidratatat. Perioada asta rece tenul meu este destul de uscat. Oricum, nu luceste in zona T mai mult decat daca nu l-as fi aplicat. Oricum motivul pentru care il folosesc e aspectul sanatos pe care il confera tenului. Nu se strange nici in ridurile fetei si nici nu evidentiaza zonele uscate. Un alt lucru care imi place e ca il pot aplica foarte repede, cu degetele fara sa arate ca as fi pus ceva pe fata. E foarte bun cand sunt grabita.

Recunosc ca nu l-am incercat ca si primer. Asta deoarece nu am nici un fond de ten, mai am doar celalalt BB cream. Tind sa cred ca ar face treaba buna totusi. Puteti sa il aplicati si in mai multe straturi pentru o acoperire mai buna.

Ingredientele sunt:


Ce nu imi place e faptul ca eu l-as numi oricum, numai BB Cream nu. Cel mai aproape mi se pare de o crema nuantatoare. Comparativ cu BB Cream-ul asiatic acesta are un spf mult mai mic, consistenta prea light si puterea de acoperire mult prea mica. 

Daca tot l-am laudat pentru aspectul pe care il ofera tenului va mai pun o ultima poza sa trageti singure concluziile. Bineinteles ca pozele nu reflecta intru totul realitatea, dar o idee va puteti face.


Ei, ce parere aveti? Voi ce asteptari aveti de la un fond de ten, BB Cream?

P.S: Aruncati o privire si la giveaway-ul de pe pagina de facebook a blogului: AICI