8 martie 2012

Caderea parului: Review Revalid!

In primul rand va mai urez odata "La multi ani!", sper ca ati petrecut o zi frumoasa sau ca o sa petreceti de acum incolo. 

Azi o sa va vorbesc despre o problema cu care ne confruntam multe dintre noi din cate am observat, caderea parului. Intotdeauna am avut parul des, desi firul e subtire, dar acest lucru e comun la persoanele cu parul mai deschis, din cate am observat eu. Problema a fost cand acesta a inceput sa cada. Am observat ca, cam o data pe an, parul meu incepea sa cada. Acum doi ani am fost chiar la doctor si mi-am facut analize, dar nu a iesit nimic in neregula. Atunci am folosit pastile de zinc si mi-au facut masti cu ulei de masline si pana la urma totul a revenit la normal. Ei bine, de cateva luni bune parul meu incepuse sa cada iarasi, in asemenea hal ca imi era groaza sa ma mai piaptan cand vedeam catitatea de par cazuta, parul era peste tot, inclusiv pe paltonul meu rosu si arata oribil. In aceasi perioada si surioara mea se confrunta cu aceasi problema. Cand a fost la tuns a observat si coafeza ca parul ei cade excesiv si i-a sugerat sa incerce un tratament cu 10 fiolele de Revalid, care sunt putin mai scumpe, dar care se pot cumpara si la bucata din cate am inteles. Dupa ce am aflat pretul lor, costa in jur de 80 de lei 20 de fiole, am stat putin in cumpana, dar apoi intr-o zi cand am ajuns acasa surioara cumparase o cutie de Revalid, spunandu-mi ca a facut baie si s-a speriat cat par i-a cazut. Am inceput, asadar amandoua tratamentul si acum, dupa ce am folosit toate cele 10 fiole fiecare, revin cu rezultatul.



Produsul se prezinta intr-o cutie si contine 20 de fiele, 10 pe fiecare rand.


Ingredientele sunt urmatoarele:


Iata ce spune producatorul:


Mie sincer, nu mi s-au parut prea clare explicatiile, asa ca eu l-am folosit cum a zis tanti de la coafor, cate o fiola dupa fiecare spalare. Imparteam parul in carari, puneam putin produs si apoi masam produsul pe scalp.


Ce mi-a placut?
  • are un miros subtil si destul de placut;
  • un mi-a produs senzatii neplacute pe scalp, desi am unul destul de sensibil, cu psoriazis;
  • de la prima utilizare se vede diferenta. Surioara mea l-a folosit inaintea mea si mi-a spus a doua zi ca ei i se pare ca deja se vad efectele, sau poate e efectul placeboo. Dupa ce l-am folosit si eu i-am dat dreptate;
  • dupa terminarea celor 10 fiole, diferenta era considerabila, parul mea a incetat sa mai cada in exces, acum cade foarte putin, mie mi se pare ca acum cade in cantitati normale. Paltonul meu rosu nu mai e plin de par;
  • surioara mea a terminat tratamentul cu mult inaintea mea, ea spalandu-se pe cap mai des, dar chiar si dupa o luna parul nu a inceput iarasi sa vada excesiv.
Ce nu mi-a placut?
  • nu cred ca ar fi ceva de adaugat aici, poate pretul, dar 40 de lei pentru 10 fiole, nu mi se pare prea mult avand in vedere ca isi face treaba perfect si uneori platim mai mult incercand solutii care nu au rezultat.

Eu l-as recumpara si il voi recumpara data viitoare cand parul meu o sa o ia razna si o sa doreasca sa ma paraseasca. 

Pret: in jur de 80 de lei cutia;
Il gasiti: in farmacii, eu l-am luat din Catena, unde, daca aveti card, beneficiati si de o mica reducere

De la Revalid mai exista si alte produse pentru ingrijirea parului, pe care sunt chiar curioasa sa le incerc Voi ati incercat fiolele de la Revalid, sau alte produse din aceasta gama? Va invit sa imi impartasiti experienta voastra cu aceste produse, fie ea negativa sau pozitiva, sa citeasca si altii despre ea.



10 comentarii:

  1. Nu stiu ce sa zic... eu am parul rar si firul subtire... am perioade in acre imi cade,acum 1 an jumatate am folosit samponul si mai rau mi-a cazut parul plus ca da dependenta. Am sa imi cumpar si eu fiolele sa ma conving poate voi avea norocul tau:D Multumim pentru articol.

    RăspundețiȘtergere
  2. Samponul nu l-am incercat si nici nu l-as incerca pentru caderea parului, deorece mi se pare ca un sampon care sta 1 min in cap nu poate face prea multe. Nu stiu daca am fost norocoasa cu fiolele, deorece cum spuneam, le-a incercat si surioara mea si au functionat foarte bine si la ea. Daca le incerci sper sa functioeze si sa revi cu impresii.

    RăspundețiȘtergere
  3. claudia-gabriela8 martie 2012 la 21:19

    eu am ajuns sa ma tund scurt rau din cauza ca mi cadea foarte mult par , de dupa nastere parul meu a luato razna  am incercat si eu aceste minuni de fiole  nu au avut efectul care il asteptam eu,dar recunosc sunt bune .

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi pare rau ca nu au functionat cum ai sperat. Poate ar trebui sa faci o vizita la medic, poate la tine problema e alta, ceva minerale lipsa sau stiu si eu...sper oricum sa-ti rezolvi problemele:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Samponul l-am incercat si eu sau am incercat sa il folosesc ,pentru ca dupa 2 spalari mi-a facut numai cojite in cap,si am renuntat.Am scalpul foarte sensibil :( Fiolele ma tenteaza :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Bine ca mi-ai zis ca si samponul ma tenta...eu cu fiolele chiar nu am avut probleme cu scalpul, desi chiar e sensibil si al meu. Eu am fost cu atat mai incantata de ele, cu cat nu au avut efect doar la mine, ci si la surioara,  ceea ce m-a facut sa presupun ca rezultatul nu a fost intamplator:)

    RăspundețiȘtergere
  7. I believe everything published made a great deal of sense.
    But, consider this, suppose you added a little information?
    I am not suggesting your content isn't good, however what if you added a headline that grabbed people's attention?

    I mean "Caderea parului: Review Revalid!" is kinda
    plain. You ought to glance at Yahoo's home page and watch how they create post titles to get viewers interested. You might add a related video or a related pic or two to grab readers interested about what you've got to say.
    Just my opinion, it would make your website a little livelier.


    my web site :: bancuri 2011 noi

    RăspundețiȘtergere
  8. I think that everything posted was very logical. However, consider this, what if you were to write a killer headline?

    I mean, I don't wish to tell you how to run your website, but suppose you added a post title to possibly get folk's attention?
    I mean "Caderea parului: Review Revalid!" is a little vanilla.
    You ought to peek at Yahoo's home page and see how they create news headlines to grab people to click. You might add a related video or a related picture or two to get readers interested about what you've got to say.

    In my opinion, it might make your website a little livelier.


    Feel free to visit my webpage - jocuri pr

    RăspundețiȘtergere