14 martie 2012

Tag My Beauty Blog!

Laura m-a taguit si pe mine cu acest tag foarte dragut, zic eu, pe care l-am citit cu drag la alte blogarite. Aveti ocazia sa aflati mai multe despre bloguletul meu. Sa incepem asadar.


Care sunt postările tale preferate?
Nu am un tip de postare preferat. Imi plac mai mult postarile pentru elementul de noutate sau pentru modul in care sunt scrise, pentru cat sunt de explicative si utile.

Ce fel de bloguri citești?
Citesc bloguri de toate felurile, desi cele de beauty predomina. De cand am blogul meu, imi place sa citesc pe bloguri cand vreau sa aflu ceva, deoarece mi se par mai credibile informatiile decat in revistele online sau alte siteuri de genul.

Cum ai ales numele blogului?
Avand in vedere ca decizia de a crea acest blog a fost una de moment, si alegerea numelui a fost una de moment si deloc foarte originala, dupa cum probabil ati observat.

Ce alte bloguri te inspiră? 

Blogurile care prezinta informatii de interes pentru mine ma inspira intotdeauna. Apreciez postarile bine scrise.

Numește un truc pe care l-ai învățat de la o altă bloggeriță.
Am invatat de la fetele talentate in ale machiajului despre iluminator si cum se foloseste el.

De ce ți-ai dorit un blog?
Aveam cateva poze cu cateva coafuri facute de mine si m-am gandit sa le arat si altora, mai ales ca nu prea vazusem  pe celelalte bloguri asa ceva.

Ai vreo postare scrisă de tine care îți place mult?
Nu am una preferata, unele imi plac mai mult, alte mai putin...

Numește un lucru bun și un lucru rău în a fi bloggeriță de beauty.
Am invatat o gramada de lucruri noi despre cosmetice si folosirea lor, dar mai ales am intalnit o gramada de fete minunate de la care am ce invata.
Un lucru rau ar fi faptul ca de cand am blogul si detin mai multe informatii cumpar cosmetice in prostie. Numai eu patesc asta oare?

Ce sfaturi i-ai da unei persoane care se confruntă cu ura?
Sincer nu stiu ce as putea sfatui o astfel de persoane...probabil sa se gandeasca ca nu are rost sa-si consume energia pe chestii negative.

Cu ce persoane te-ai împrietenit prin intermediul blogului?
M-am impritenit cu Laura, dar o gramada de fete imi sunt tare dragi (nu o sa le numesc ca sigur uit pe cineva)

Cât de mult îți ia conceperea unei postări?
Depinde de postare. De obicei cel mai mult imi ia sa fac pozele si sa le editez, pentru ca nu ma pricep si vreau totusi sa fie cat de cat acceptabile. De multe ori renunt la anumite postari pentru ca nu imi iasa pozele. Scrierea postarii propriu-zise nu ia mult, dar daca te gandesti ca, in functie de subiectul postarii, trebuie sa incerci un produs de exemplu, sa faci poze, sa le editezi, sa pui totul cap la cap se aduna destul timp. Cred ca fetele care realizeaza machiaje chiar petrec mult timp la o postare.

De unde îți vin ideile pentru o postare?
Ideile imi vin din realitate de zi cu zi, daca imi place un produs simt ca trebuie sa scriu despre el, gasesc vreo coafura interesanta pe youtube si mi se pare ca e frumoasa si se poate realiza si o incerc si tot asa...

Aruncă o găină în ograda vecinului
Ofer tagul tuturor fetelor care au ajuns cu cititul pana aici si au blog.




5 comentarii:

  1. :* si eu ti-am taguit blogul :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti multumesc:) O sa te trec si pe tine in postare:D

    RăspundețiȘtergere
  3.  Si eu fac asa,cand ma intereseaza ceva caut informatii pe blog-uri si chiar m-a ajutat asta pana acum.

    RăspundețiȘtergere
  4. Hi, i feel that i saw you visited my web site thus i came to go back the choose?
    .I'm attempting to in finding things to improve my site!I assume its ok to use some of your concepts!!

    Here is my web page cele mai bune bancuri din romania

    RăspundețiȘtergere
  5. I think the admin of this web site is in fact working hard
    in support of his website, since here every stuff is
    quality based stuff.

    Feel free to visit my web site: jocuri multiplayer 3d online

    RăspundețiȘtergere