28 martie 2012

Despre inele!

Nu stiu voi la ce va ganditi prima data cand auziti cuvantul "inel", dar mie primul gand care imi trece prin minte este legat de cele doua ineluse pe care le am de cativa ani buni, si care de atunci nu au parasit degetele mele. Nu va imaginati ca posed inele cu diamante si safire (nu ca nu mi-ar placea), dar oricum acelea nu mi-ar fi atat de dragi ca aceste, care sunt primite de la persoane dragi. Daca vreti sa le vedeti, spuneti-mi si o sa le pozez odata.

Va spuneam deci, ca de cand am aceste inele nu imi amintesc sa le fi dat jos de pe deget, dar cel mai incredibil este ca am reusit sa nu le pierd. Eu am obicieiul sa pierd cam orice, dar aceste inele, fiindu-mi foarte dragi, am reusit sa le pastrez cu grija. Ce am vrut eu sa spun, dar am divagat rau de la subiect, este ca pentru mine lucrurile cu valoare sentimentala sunt cele mai frumoase. Ei bine, ma gandesc ca in viitor ( apropiat sau nu) alte doua inele o sa trebuiasca sa isi gaseasca loc pe degetelele mele. Probabil v-ati dat seama ca vorbeasc de inelul de logodna si de verigheta. Stiu din start ca, indiferent cum or sa arate acestea, mie o sa mi se para cele mai frumoase, caci valoarea lor sentimentala o sa fie inestimabila. Totusi, nu ar strica ca acestea sa fie admirate si de ceilalti, nu?


Desi nu sunt adepta inelelor cu pietre, mai ales cu pietre in relief, cand vine vorba de inele de logodna, in viziunea mea, o astfel de piatra este un must have. Ia uitati ce minunatie de inel am ochit:

Mie imi place aurul galben si inelul meu de logodna trebuie sa fie din aur galben pentru a se potrivi cu celelalte inele pe care le am deja. 

Nu stiu daca v-am spus, dar surioara mea (dupa ce o sa cititi ce urmeaza o sa va dati seama ca nu e chiar asa micuta pe cat vreau eu sa cred) se marita anul viitor, asa ca ne-am mai uitat amandoua la una alta pe net: rochii, buchete, accesorii si verighete. Mi-am dat seama ca avem gusturi cam diferite, mai ales in ceea ce priveste verighetele. Eu mi le imaginez clasice, ca cele pe care le au parintii nostri, iar ea a cam strambat din nas la ideea mea. E bine ca acum sunt verighete, rochii de mireasa si toate astea pentru toate gusturile. 

Eu sunt tare curioasa cum arata verighetele/ inele voastre de logodna? Daca vreti si aveti timp puteti sa imi lasati o poza in comentarii sau pe facebook sa imi fac si eu o idee despre gusturile voastre si sa vada si surioara mea "ce se poarta".


12 comentarii:

  1. Inelul meu de logodna se vede aici: 
    http://alina-anghel.blogspot.com/2012/03/notd-spring-time.html
    Verighetele mi le-as lua asa: http://sculebijutieri.ro/index.php/magazin/verighete/modele-verighete/verighete-model-301/

    RăspundețiȘtergere
  2. E foarte frumos inelul asta :)! Al meu e din aur alb , cu un singur diamant. Micut si finut ca cel din poza, ma streseaza de nu-i adevarat inelele de logodna care arata ca si cand ar putea sa sparga capul cuiva :))!
     

    RăspundețiȘtergere
  3. Inelul meu de logodna e din aur alb cu diamant. Eu il ador si rar il scot de pe deget. Mi-e foarte drag. Poate cand o sa fac vreun NOTD pe blog o sa se vada. Daca vrei neaparat sa vezi cum e iti pot trimite o poza pe mail:)). casa de piatra surorii tale!

    RăspundețiȘtergere
  4. Dragut tare inelul tau:).Imi plac si verighetele, da mie mi-ar placea sa fie amandoua fara pietricele:D. Casa de piatra iti doresc Alina.

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu sunt de aceasi parere cu tine claudia, dar gusturile nu se discuta. Esti o norocoasa sa ai un inel cu diamant:D Casa de piatra pe cand o sa fie nunta:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Astept NOTD-ul cu inelul Milena ca sunt chiar curioasa. Multumesc pentru urare, la fel iti doresc si tie:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu te gandi ca e enorm, e un diamant micut, iti dai seama...Oricum, mai demult am probat niste verighete, erau tare dragute..Cu pietricele pe verigheta pentru ea, dar foarte subtile. In orice caz, nu stiu cum vor arata, nunta oricum nu e programata, dar iti multumesc:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Milena oricum nu-mi plac enorme, nici macar diamantele:). Lasa ca este vreme si pentru nunta, dar eu te felicit de pe acum:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Mie chiar mi-ar placea si sunt curioasa sa vad cum arata acele doua inele dragi inimii tale asa ca pozele sunt binevenite ;)

    Felicitari pentru sora ta!Sper sa gaseasca ceva potrivit pentru ea si sa straluceasca la cununie!

    Frumos inelul din imaginea de sus!Sper sa primesti si tu unul exact asa cum il visezi!

    Eu nu am inca nici inel de logodna si nici verigheta,cine stie,maybe one day...

    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  10. Merci Ela pentru urari. O sa surprind si inelele mele in vreo poza. 
    Cu siguranta o sa primesti candva un inel pe gustul tau si cu o semnificatie speciala:D

    RăspundețiȘtergere
  11. wonderful issues altogether, you just won a emblem
    new reader. What would you recommend in regards to your submit that
    you made a few days in the past? Any sure?

    Here is my page bancuri bula video

    RăspundețiȘtergere
  12. Thanks on your marvelous posting! I actually enjoyed reading it, you can be a great author.
    I will make certain to bookmark your blog and will often come back sometime soon.
    I want to encourage you to ultimately continue your great posts, have a nice holiday weekend!


    My site jocuri hidden object online

    RăspundețiȘtergere