26 martie 2012

Shop and tell!

Dupa ce am citit postarea Elei am hotarat sa renunt si eu la denumirea de haul si de acum aceste postari o sa se intituleze "shop and tell". 

Ei bine, daca nu v-ati dat inca seama din titlul, astazi o sa va arat ultimele achizitii si produsele pe care le testez. Nu am avut timp sa fac mai repede postarea asta, asa ca deja testez produsele de ceva timp. 

Desi nu sunt fana DM, intr-o zi mi-am facut rabdare sa ma invart mai mult pe acolo si am cumparat cate ceva marca Balea. Bineineles ca in drum spre casa m-am mai oprit pe la ceva magazinase si am ajuns acasa cu:


De la Balea am luat o crema de corp cu cocos (care miroase foarte intens a cocos, dar nu ma deranjeaza, ma asteptam), un gel cu particule abrazive ( o alegere nu prea inspirata) si servetele demachiante ( pe care le port mereu in geanta, pentru a ma demachia de rimel cand nu sunt acasa si nu am bifazicul la mine). Am tot auzit despre corectoarele Miss Sporty ca ar fi bune, asa ca nu am putut rezista tentatiei. Bentita mi s-a parut sweet si nu am stat pe ganduri.
De pe blogul Lianei am luat:

Este vorba de Fresh Complexion Pocket Powder Foundation-COVERGIRL si Ultimate Sheer Tinted Moisturiser. Imi plac amandoua, desi nu am prea nimerit nuantele, dar pentru vara ma descurc cu ele si asa.

Cu revista Cosmopolitan am luat:


Pentru blush trebuie sa-i multumesc lui Miuri care mi l-a trimis, deorece nu am reusit sa gasesc nimic altceva care sa ma tenteze, exceptand fondul de ten, bineinteles. Fondul de ten e putin prea deschis, mai ales pentru perioada asta, dar e numai bun sa il combin cu crema nuantatoare de la Wet'n Wild de mai sus.

Si cardul H&M primit cu revista s-a concretizat in:

Cerceii i-a ales surioara mea, eu nereusind sa ajung la un H&M in weekendul acela. Eu zic ca fost o alegere foarte inspirata, imi plac foarte mult.

In perioada aceasta mai testez si urmatoarele:

Despre pasta de dinti am scris deja, in postarea trecuta. Despre celelalte produse o sa scriu in curand.


Voi pe ce ati mai dat banutii? Vreti sa aflat mai multe despre vreun produs de mai sus?

12 comentarii:

  1. Buna dia...eu in ultima perioada mi-am achizitionat un fond de ten de la Maybelline affinitone care pot sa spun ca are o acoperire f mare insa e uscat asa mi se pare..asa ca pana se mai incalzeste o sa raman la fondul de ten de la avon callming effects pt ca e mai uleios....mi-am mai luat o solutie pt a scapa de urmele de la cosuri Dermogent de la Dacia Plant. Am avut o mare pasiune iarna asta si orice cos care imi aparea il storceam pana nu se mai putea si am ramas cu mici pete asa ca trebuia sa gasesc un remediu....+ produsele primite de la tine datorita concursului....Mi se pare super ideea de la cosmopolitan...eu se pare ca am ratat-o...mi-as fi dorit mult un fond de ten...insa asta este...o seara buna:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt curioasa daca functioneaza solutia Dermogent, e prima data cand aud de ea. Din pacate, ai ratat oferta Cosmopolitan. Sa speram ca o sa mai fie astfel de oferte. Iti multumesc pentru raspuns:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Am umblat si eu dupa revista cu fond de ten,mi-l doream mult...nu am gasit decat cu creioane:(
    Imi plac cerceii,sunt foarte frumosi!
    Pup

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa stii ca nu cred ca ai pierdut mare lucru..eu inca nu stiu daca sa-mi placa sau nu fondul asta de ten. Ma bucur ca iti plac cerceii:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Ah ce-mi plac cerceii!Ia sa ii pui si sa faci poze sa te admiram si noi,te roooog!Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ai putea sa faci un review pentru fondul de ten de la NYX,te rog?

    RăspundețiȘtergere
  7. Ela o sa incerc :)Desi e cam deschis si de obicei il port amestecat cu alt fond de ten. O sa il mai testez sa-mi fac o parere, ca deocamdata nu m-am hotarat daca imi place sau nu:)

    RăspundețiȘtergere
  8. La urmatoarea postare unde o sa-mi apara fata o sa-i pun, sper sa nu uit doar:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Superbi cerceii.. multy gyn folosesc si eu :X

    RăspundețiȘtergere