23 martie 2012

Review: Pasta de dinti Himalaya Herbals!

Imi cer scuze ca am disparut ca magaru'n ceata, dar am fost plecata in weekend si nu am avut acces la net deloc, iar apoi au intervenit niste probleme persoanale care m-au impedicat sa fiu foarte activa. Acum am revenit si sper ca o sa am o activitate cat de cat constanta de acum inainte.

Azi vreau sa va vorbesc despre unul dintre produsele pe care le-am primit spre testare in ultima vreme, si anume despre pasta de dinti Himalaya Herbals. 

Pasta de dinti Himalaya Herbals





Am fost foarte curioasa sa incerc aceasta pasta de dinti deoarece, de cand ma stiu, la noi in casa s-a folosit pasta de dinti Colgate si eram foarte curioasa cum o sa ma impac cu o alta pasta de dinti, mai ales una care are la baza extracte naturale. Curiozitatea a fost si mai mare dupa ce am tot citit de bine despre acest produs in intrebarea de la giveaway-ul Himalaya. Dupa ce am testat pasta cateva saptamani a venit momentul sa imi dau cu parerea.


Pasta se prezinta intr-un tub, la fel ca vechea mea pasta de dinti, in culorile Himalaya Herbals. Surpriza a aparut cand am desfacut capacelul si in loc de pasta alba cu care eram obisnuita, am dat peste o pasta cu o usoara tenta maronie, dupa cum o sa observati in poza de mai jos:

Ingredientele sunt:

Key ingredients: Pomegranate, Toothache, Indian Gum-Arabic Tree, Triphala, False Black Paper, Five-leaved Cheaste Tree, Natural Fluorspar, Neem, Natural Thymol.

Ingredients: Aqua, Glycerin, Hydrates Silica, Sodium Lauryl Sulfate, titanium Dioxide, Flavour, Zanthan Gum, Sodium Succharin, Menthol, Punica Granatum Extract, Calcium Fluoride, Sodium Benzoate, Sodium Sulfite, Zanthoxylum Alatum Extract, Acacia Arabica Bark Extract, Embelia Ribes Fruit Extract, Melia Azadirachta Leaf Extract, Vitex Negundo Leaf Extract, Thymol, 2-Bromo-2-Nitropane-1,3-Diol, Terminalia Chebula Fruit Extract, Terminalia Bellerica Fruit Extract, Emblica Officinalis Fruit Extract.

Iata ce promite aceasta pasta de dinti:
"Aşa cum frumuseţea vine din interior, şi frumuseţea zâmbetului tău îşi are sursa în sănătatea dinţilor tăi. Printr-o formulă specială ce reuneşte efectul antiseptic al fructelor de neem cu efectul astringent şi antibacterial al rodiilor, pasta de dinți Himalaya Dental Care reduce eficient inflamarea gingiilor, diminuând totodată sensibilitatea acestora şi stopând sângerarea lor. În acelaşi timp, chimenul indian combate respiraţia urât mirositoare, iar fructul Embelia ajută la prevenirea durerilor dentare şi a formării cariilor."sursa

Ce imi place mie la ea?
  • are un miros usor mentolat, foarte asemanator cu vechea mea pasta de dinti;
  • curata foarte bine dintii, dar este si destul de delicata cu gingiile;
  • lasa o senzatie de racorire si prospetime dupa folosire, exact ca o pasta de dinti mentolata si o respiratie proaspata.

Nu cred ca ar fi aspecte care nu imi plac la aceasta pasta de dinti. Eu cred ca este o pasta foarte buna, care face ce promite. Mentionez totusi ca eu nu am dintii sensibili sau probleme cu gingiile.

Eu o recomand si foarte probabil sa o recumpar. De pe site am aflat ca  pasta se gaseste disponibila in 3 variante: 40 g, 100 g si 200g la pretul de 15 lei.


Produsele Himalya Herbals se gasesc in hipermarketurile/supermarketurile: Carrefour, Carrefour Express, Cora, Auchan, Real, Mega Image si Kaufland.

Mai multe informatii despre produsele Himalaya Herbals puteti gasi pe site sau puteti vizita pagina lor de facebook.

Voi ce parere aveti despre aceasta pasta de dinti?Ati incercat-o?



* produsul a fost primit spre testare 



10 comentarii:

  1. Si mie imi place! Cred ca e singura pasta de dinti cu plante care-mi place :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca iti place, la mine e prima pasta de dinti cu extracte naturale si sunt incantata. Sper ca iti plac si celelalte produse, astept sa citesc parerea ta pe blogul tau.

    RăspundețiȘtergere
  3. Este buna , ceea ce nu imi place la ea este culoarea.

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu am fost surprinsa de culoare, dar dupa prima utilizare am si uitat ce culoare are. Mi se pare ca asta este un aspect peste care se poate trece, mai ales ca mirosul e foarte ok.

    RăspundețiȘtergere
  5. Desi cunosc brand-ul si imi place si am fost tentata sa spun ca si aceasta pasta de dinti este ok,cand am vazut lista de ingrediente m-am razgandit.
     Sodium Lauryl Sulfate, gasit in multe dintre cosmetice, este un produs chimic periculos, care irita tesuturile, fiind coroziv. Ca sa iti faci o idee, este folosit la degresarea motoarelor...

    RăspundețiȘtergere
  6. Ela nu ma pricep la ingrdiente si daca la creme si produse de fata ma mai uit prin dictionare si mai studiez efectul lor, la pasta de dinti nu m-am gandit sa studiez ingredientele. Da nu suna bine deloc ce zici tu, oare celelalte paste de dinti au acest ingredient? chiar o sa ma uit sa vad. Merci de informatie:*

    RăspundețiȘtergere
  7.  Ooo da!Majoritatea au SLS!Asta este...Nu asta ar fi neaparat problema,ci faptul ca atunci cand vad un brand care se promoveaza printr-o imagine ma astept sa fie consecventi in tot ceea ce fac.De xemplu,acest brand imi da impresia de natural si pac SLS :) Eh,cel mai sigur ar fi sa iti faci singur/a pasta de dinti,restul sunt dubioase dar ce sa facem,produsele din comert le alegem pentru ca e varianta mai practica,mai comoda.Daca le-as zice eu parintilor iubitului meu sa nu mai luam pasta de dinti din magazin si sa ne facem noi,s-ar stramba si m-ar lua de exagerata dar daca te gandesti bine ar fi mai economic si pe termen lung mult mai eficient :)
    E greu sa schimbi o mentalitate bine cimentata :p

    Oricum de la acest brand folosesc cu incredere medicamentele.
    Te pup dulce!

    RăspundețiȘtergere
  8. Yep, ai dreptate Ela. Am vazut ca si alte de paste de dinti il au.  Nici eu nu as avea rabdare sa stau sa fac pasta de dinti, mai ales ca habar n-am cum se face:))

    RăspundețiȘtergere
  9. Wow! At last I got a blog from where I can genuinely obtain helpful facts concerning my study and knowledge.



    Feel free to visit my web site; bancuri cu extraterestri

    RăspundețiȘtergere
  10. I've been exploring for a little bit for any high-quality articles or blog posts in this kind of house . Exploring in Yahoo I eventually stumbled upon this site. Studying this information So i am happy to express that I've an incredibly good uncanny feeling I discovered
    just what I needed. I such a lot certainly will make
    sure to do not fail to remember this website and give it a glance on a relentless basis.


    My site; jocuri gratis masini

    RăspundețiȘtergere