4 martie 2012

Cum sa-ti incretesti parul fara caldura?

V-am mai spus si in postari trecute ca si eu, la fel ca multi altii, imi doresc exact ceea ce n-am, adica avand parul drept il vreau cret. Imi amintesc ca intotdeauna cand eram copil si ai mei plecau de acasa luam ondulatorul mamei si imi faceam bulcle care nu rezistau niciodata mai mult de 5 minute. De atunci am mai incercat, si crescuta fiind, sa imi fac bucle, dar nu au rezistat nicicum. O singura data, cand am fost la coafor si mi l-a pus tanti pe bigudiuri calde a rezistat o zi intreaga cret. Am uitat o vreme de treaba asta, mai ales ca incerc sa nu-mi terorizez prea tare parul, dar in perindarile mele pe youtube am dat peste cateva tutoriale despre cum poti sa-ti incretesti parul fara caldura, asa ca m-a reapucat nebunia. Sa va arat si voua ce a iesit.

Am folosit de data asta buretii de mai jos luati din Kaufland la un pret de 19,99 lei.


Aseara dupa ce am facut baie, mi-am stors apa din par cu prosopul, am aplicat ultima fiola de Revalid (despre el o sa va vobesc data viitoare) si m-am apucat e treaba. Inainte de a roti parul de bureti am aplicat si putina spuma. Am dormit apoi cu ei in cap.


Nu am aplicat prea bine buretii, dupa cum puteti observa, dar data viitoare o sa fie mult mai bine. Daca as mai fi avut vreo 2 bureti ar fi fost perfect, dar m-am descurcat cu ce am avut. Iata ce a iesi:


Trebuia sa iasa mai bine, dar nu e nici rau pentru prima data si a rezistat deja incretit de mai mult de 5 ore, fara sa ii mai adaug nici un produs de fixare. Oricum mi se pare prea cret, asa ca weekendul viitor o sa incerc alta varianta in care iasa mai lejere "buclele". Iata si imaginea de ansamblu:



In caz ca va intrebati am folosit fondul de ten de la nyx, cu care sunt intr-o relatie de iubire-ura momentan. Sa speram ca ajungem la un compromis cat de curand.

Sursa de inspiratie:


Weekendul viitor o sa va arat o alta modalitate de a increti parul, cu ce aveti prin casa. Pana atunci:




23 de comentarii:

  1. A iesit bine.Nu i-am incercat dar din cate vad sunt chiar foarte buni

    RăspundețiȘtergere
  2. Am avut si eu genul acesta de bigudiuri si imi plac f mult.Acum,ca mi-ai adus aminte trebuie sa caut si eu,mi s-a facut dor.Eu am deja parul ondulat,dar imi place sa intesific efectul.
    Iti sta bine cu bucle;)

    RăspundețiȘtergere
  3. De unde anume din kaufland i-ai luat?de la ce raion,ca eu nu am vazut pana acum,sau poate nu am fost atenta?

    RăspundețiȘtergere
  4. raionul unde sunt sunt si periile de par si accesoriile. In partea cu chestiile de baie: geluri de dus, creme si alte cele. Pe peretele unde gasesti si pasta de dinti si alte accesorii. Daca te uiti mai atenta sigur o sa-ti dai seama unde zic.

    RăspundețiȘtergere
  5. Merci Descude! Tu nu vrei par drept daca il ai ondulat?:)))

    RăspundețiȘtergere
  6. Da sunt super bureteii. Se putea sa iasa si mai bine, dar mai imi trebuiau macar vreo 2 bureti la parul meu destul de des. Repetitia e mama invataturii!

    RăspundețiȘtergere
  7. Dia oricum tu esti geniala si parul tau arata mereu superb :X vreau sa fac si eu o postare despre parul meu maine...Pupici

    RăspundețiȘtergere
  8. Merci Miu Miu, nu sunt chiar atat de geniala:)Astept postarea ta cu nerabdare;)

    RăspundețiȘtergere
  9.  Sa stii ca nu,sunt o ciudatenie...dar chiar nu mi-am intins niciodata parul!

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu as zice ca noi ceilalti suntem ciudati. Ma bucur ca mai exista si oamenii care nu isi traumatieaza parul fara rost:)

    RăspundețiȘtergere
  11. deci tu draguto , la Kaufland sunt f scumpe chestiutele pt par:-w

    RăspundețiȘtergere
  12. vreaaau par luuuung, vreau par cat al tau de lung sa-mi fac si eu bucle asa frumoase :(( gataaa:X esti superba:X

    RăspundețiȘtergere
  13. Si o prietena de-a mea isi facea parul asa in liceu tot prin metoda aceasta si de atunci sunt obsedata sa imi iau cateva bigudiuri si sa vad rezultatul(mai ales ca al meu e ondulat natural,sigur o sa iasa ceva).


    Esti frumoasa foc,Dia!Ca o papusica!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  14. Pai atunci ar trebui sa incerci daca esti curioasa:) 

    Merci Ela, ma faci sa rosesc:)

    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  15. He he, merci CLM...tie iti sta bine cu parul scurt:D

    RăspundețiȘtergere
  16. Hei didi  Ce  frumos ti-a  iesit :D ..si eu  vreau un parutz asa frumos ca si al tau ...pacat ca nu aveam de  la  cine  sa mostenesc :))

    RăspundețiȘtergere
  17. Frumos par ai! Superb! Buclele il fac si mai bogat! Al meu creste repede, dar trebuie sa il tot tund, am probleme cu varfurile!

    RăspundețiȘtergere
  18. Multumesc:) Ai incercat uleiul pentru varfuri de la Kallos? Am auzit ac e bun, si eu vreau sa mi-l iau sa il incerc caci m-am tuns recent si vreau sa-mi pastrez varfurile sanatoase cat mai mult timp:D

    RăspundețiȘtergere
  19. cat de cute:X abia astept sa imi creasca si mie parul ca sa pot incerca:D

    RăspundețiȘtergere