27 decembrie 2011

Despre giveaway si bilant de sfarsit de an!

A trecut foarte repede si Craciunul acesta, ca si cum n-ar fi fost. Parca nicioadata nu am fost atat de obosita ca anul asta inainte de sarbatori. Vizitele la oamenii dragi, colindatul si cadourile au reusit sa ma mai faca putin sa uit de toate si sa nu dorm tot Craciunul. Voi cum ati petrecut? Sper ca v-ati reincarcat bateriile si ati simtit din plin atmosfera Craciunului.

Am scris aceasta postare ca sa va rog sa verificati daca apareti pe lista cu participantele la giveaway si daca numarul de intrari este cel corect. Am impresia ca unele dintre cele care ati dat like ati uitat sa specificati acest lucru in comentariu, asa ca daca stiti ca ati dat like si nu apareti de 2 ori in lista de mai jos va rog sa lasati un comentariu la aceasta postare in care sa specificati ca ati dat like si numele cu care ati facut-o. Dupa vreo 2 zile, in care o sa va dau timp sa verificati inscrierile, o sa inchei giveaway-ul. 

 

 








Si daca tot de incheie in curand anul, a venit si vremea bilantului in ceea ce priveste blogul. Pe baza raspunsurilor voastre la a doua cerinta pentru giveaway am tras urmtoarele concluzii:
  • cele mai multe ati aflat despre blogul meu de pe alte bloguri (aprox. 72%), apoi de pe facebook (aprox. 16%), iar apoi de pe batranul google ( aprox. 12%);
  •  se pare ca celor mai multe dintre voi le plac coafurile de pe blog (aprox 64%), apoi chestiile ce tin de aspect, de felul meu de a scrie, de modul de organizare ( aprox.26%) si apoi review-uri, care au fost destul de putine (aprox.14%), alte lucruri care va plac sunt notd-uri si faptul ca postarile mele sunt difersificate.
  • cele mai multe mi-ati sugerat sa fac mai multe review-uri (aprox. 52%), sa prezint cat mai multe coafuri (aprox. 35%) si sa lucrez la aspect (22%), alte sugestii au fost machiaje si NOTD-uri.
Daca ar fi acum sa comentez aceste date, v-as spune ca nu imi imaginam cat de mult conteaza celelalte bloguri in promovarea blogului tau, dar se pare ca are impact chiar foarte mare, mai ales in ceea ce priveste modul in care ajunge lumea pe blogul meu. M-a surprins iarasi faptul ca foarte multe va doriti sa vedeti mai multe review-uri pe blog, chiar nu ma asteptam la chestia asta.

Ca planuri pentru viitor pot sa va spun ca intentionez de ceva vreme sa lucrez la aspect, ca o sa incerc sa fac putin mai multe review-uri, nu o sa las deoparte coafurile si poate o sa va mai arat si cum m-am mai machiat, desi va spun de pe acum ca sunt antitalent la asta.

Dragele mele, cred ca cam asta e tot pentru azi, astept sa va inscrieti in continuare la giveaway, mai aveti vreo 2 zile si sper sa nu treaca anul fara sa va arat inca o coafura.

Pupici,
Dia


10 comentarii:

  1. Eu nu sunt inscrisa de 2 ori..am dat like cu Radu Marilena

    RăspundețiȘtergere
  2. buna, eu ti-am dat like inainte sa ma inscriu la ga, astfel ca am uitat sa mai specific in coment acest lucru. nush cat ma va ajuta si aceasta a doua sansa, la ce noroc am :)) merci oricum :*

    RăspundețiȘtergere
  3. am uitat sa specific, like am dat cu numele Lucia Vlad.

    RăspundețiȘtergere
  4. in dreptul numelui meu nu scrie nimic...
    oare ptr ca n-am scris numele cu care te urmaresc? sakura.story

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Radu Marilena si lucy o sa va mai adaug un entry:)

    @ sakura nu apare scris nimic la tine, in a doua coloana, deoarece acolo e numele de facebook pt fetele care m-au ajutat cu like.Pup:*

    RăspundețiȘtergere
  6. am dat like cu numele Mariana Dumitru, am uitat sa mentionez in comentariul de la giveaway!

    RăspundețiȘtergere
  7. si eu am dat like cu mihaela pojogu

    Un an nou cat mai bun !!! :*

    RăspundețiȘtergere
  8. @MArianna o sa-ti adaug entry-ul

    @ CLM te pup si eu:*

    @ miha.ela merci de urari, un an nou fericit iti doresc si tie. O sa-ti maia daug un enty, nu stiu cum de nu am bagat de seama ca mi-ai dat like si fara sa-mi mai spui:)

    RăspundețiȘtergere