11 decembrie 2011

Retro!

Vreau azi sa va arat ce mi-a adus mie mos Niculaie. Fetita cuminte fiind, mosul a tinut cu mine si am castigat giveawayul organizat pe blogul Sakurei. Mica mea colectie de bijuterii s-a imbogatit astfel cu acest minunant set vintage:


Sponsorul giveaway-ului, bijuterii arta, m-a rugat sa fac poze purtand bijuteriile asa ca m-am pus pe treaba. Nu stiu de ce, odata ce am intrat in posesia setului, acesta m-a dus cu gandul la perioada retro. Am incercat asadar o coafura usor retro pentru etalarea bijuteriilor. Sper sa va placa.




Si acum o poza care chiar arata ca din alte timpuri:


Ce parere aveti? Daca va plac si voua bijuteriile, vreau sa va anunt ca cei de la Bijuterii-arta au un nou concurs cu 3 premii. Faceti click AICI pentru a afla despre ce e vorba.

Pupici si nu uitati sa va inscrieti la giveaway-ul Apidermaliv,
Dia

7 comentarii:

  1. Intr-adevar este foarte frumos setul. Ti se potriveste.

    RăspundețiȘtergere
  2. Supeeeerb. Dia ti se potriveste. Ma bucur ptr tine.

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari :*:*:*

    Iti sta foarte bine :D:D:D

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari,ti-am zis eu ca esti o norocoasa:)
    Setul este superb si iti vine de minune.Te pup

    RăspundețiȘtergere
  5. ce faine suntt:X:X:X:X:X ti se potrivesc:>:D<

    RăspundețiȘtergere
  6. @Merci irina

    @sakura eu iti multumesc pentru giveaway

    @ merci doda:*

    @ descude merci, eu ma bucur pentru ca e prima data cand castig ceva pentru ca cineva imi apreciaza modul de a scrie si pentru ca setul e superb intr-adevar:)

    @ C.L.M merci:*

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce set frumos!Clasice,feminine!Mosul a fost un dragut! :)

    RăspundețiȘtergere