17 decembrie 2011

My Christmas giveaway!-INCHIS

Buna fetelor, in sfarsit mi-am facut putin timp sa postez giveaway-ul meu, care numai de Craciun nu mai e in curand. Cu proiectele astea m-am aiurit de cap si am uitat pe ce lume traiesc. 


Premiul consta in ceea ce se vede mai sus, un lac Rimmel si unul Essence, o gel de dus Yves Rocher, o trusa Avon, un parfumel cu miros fructat, si lanturile care le vedeti mai sus. 

Regulile sunt foarte simple:
  • Trebuie sa ma urmariti prin GFC
  • Sa-mi lasati un comentariu in care sa-mi spuneti numele cu care ma urmariti prin GFC si sa va dati cu parerea cu privire la blogul meu. Puteti sa-mi spuneti cum ati afla de el, ce va place, ce nu va place, ce v-ar placea sa scriu, tot ce credeti voi de cuviinta. Atentie, nu accept comentarii de genul: e dragut, im place. Scrieti macar "imi place pentru ca e roz", sau ceva de genul. 
!!! Ambele reguli de mai sus sunt obligatorii.

 Vor avea o sansa in plus cei care m-au ajutat cu likeuri AICI, sau care mai doresc sa o faca. Daca ati ales sa dati like va rog sa mentionati si acest lucru in comentariu.

Inca nu stiu cand o sa inchei giveaway-ul, dar cred ca o sa fie abia dupa Craciun, ca pana atunci o sa fiu foarte prinsa cu treburi specifice. O sa revin cu un later edit si o sa specific data incheierii lui.

Sper sa va placa micul meu giveaway si sa va inscrieti in numar cat mai mare.
Pupici,
Dia

88 de comentarii:

  1. Doamne..ador parfumul de mai sus.Atat de rau imi pare ca nu am reusit sa il cumpar cand am fost in Spania:(
    Te urmaresc prin Gfc cu numele Dedeea.Am dat like cu numele Iulia HpyEnd.Cat despre blog.Mie imi place tare mult.As vrea sa vad si tutoriale video privind coafurile:x

    RăspundețiȘtergere
  2. Dedeea ma bucur ca iti place parfumul si mie imi place si parfumul si melonul:D

    RăspundețiȘtergere
  3. gfc :dumitru9catalina
    Blogul mi`a fost recomandat pe fb chiar, cand inca era destul de nou, de atunci il tot urmaresc si nu`mi pare rau!!:-p

    RăspundețiȘtergere
  4. GFC: Little Princess
    Blogul tău l-am aflat pe când răsfoiam pe facebook. Îmi place că scrii postări interesante şi destul de diversificate. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. GFC: Lestie
    Blogul tau l-am descoperit pe Facebook. Imi plac postarile tale, pentru ca nu te-ai axat pe un singur tip de postari si incerci sa ai varietate. Mi-ar placea as vad mai multe review-uri. :)
    La cat mai multe postari!

    RăspundețiȘtergere
  6. GFC: Csipkes Monika - Gabriella
    Am dat Like cu numele: Vancza Monika-Gabriella
    Sunt absolut fascinata de coafurile prezentate - impletiturile fiindu-mi cele mai dragi in materie de aranjare a parului. Iar ceea ce poti tu sa faci... e fantastic! :*

    RăspundețiȘtergere
  7. A... am uitat sa scriu: si de as primi doar colierul - bufnita as fi super-fericita... In ultima vreme sunt obsedata de ele... Imi doresc una MUUUUUUUUUUUUUUUUUUUlt de tot.

    RăspundețiȘtergere
  8. GFC: Ciubotaru Alina
    FB: Alina Andreea Ciubotaru
    Imi place mult skinul blogului si mi-ar placea sa vad tutoriale de machiaj. :D

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna,imi incerc si eu norocul:)
    GFC:descude
    Am dat si like:Cimmone
    Am dat de blogul tau prin intermediul altui blog,dar nu stiu sa iti zic care si mi-a atras atentia tocmai o postare cu impletituri(stii cat de mult imi plac) si apreciez cel mai mult diversitatea postarilor,insa mi-ar placea sa postezi cat mai multe coafuri:D
    Te pup

    RăspundețiȘtergere
  10. GFC : Its Friday Somewhere
    Like : Its Friday Somewhere

    Mi-ar placea sa vad pe blogul tau mai multe NOTD-uri si tutoriale pentru par..

    RăspundețiȘtergere
  11. GFC: Tanasa Flavia
    FB: Flavia Flv
    Articolele tale sunt foarte bune...dar cred ca ar trebui sa umbli putin la aspectul blogului(o tema draguta,un banner mai colorat-sunt doar niste pareri sper sa nu te superi) Si mie mi-ar placea sa vad tutoriale de machiaj si poate inca un top de produse sub 20 de lei.Pup

    RăspundețiȘtergere
  12. GFC: Geo.
    Am dat like cu numele Alina Bucur.

    Mi-ar placea sa vad mai multe NOTD-uri, dar in rest blogul tau arata dragut, desi e prea roz pentru gustul meu :))

    RăspundețiȘtergere
  13. Am dat like si la chestia cu cercelusii.pup

    RăspundețiȘtergere
  14. Gfc: Mariiia B
    Fb: Maria Bm

    Imi place blogul pentru ca este foarte frumos structurat, iti admir fiecare coafura(se vede ca iti place ceea ce faci si faci din pasiune) ..:*

    RăspundețiȘtergere
  15. GFC:Adry Ana
    Am dat like cu:Dany Visan
    In primul rand imi place parul tau si cum il aranjezi:X si am gasit blogu tau dupa alt blog.As vrea sa vad pe blog tutoriale de machiaj.

    RăspundețiȘtergere
  16. Buna,

    GFC: Anicka Maya
    FB: Ana Maria sau Anicka Maya

    Imi place tare mult ceea ce faci tu aici, imi plac enorm de mult impletiturile si mi-as dori sa stiu si eu sa fac si sa am parul lung bineinteles:)) Tine-te de blog si uimestene cu fiecare postare. Apropo de blogul tau am aflat de ceva timp de pe pagina altor bloggerite:*

    RăspundețiȘtergere
  17. GFC : allesandra

    E foarte dragutz blogul tau si il urmaresc cu placere !L-am descoperit cautand impletituri,am un par ondulat si incerc sa il tin in frau cand nu il intind . Tu ai un par minunat ,mi-ar place sa ne arati cat mai multe tutoriale cum sa il impletim diferit :) Si fiind nail polish addicted cat mai multe NOTD ! Cat imi doresc o oja Essence !Poate am un picut de noroc de data asta :) Multumim pentru giveaway si Sarbatori fericite !

    RăspundețiȘtergere
  18. buna.te urmaresc prin gfc cu Larryssyka,am dat like cu Larryssyka Lary.cat despre blog:da,imi place ca e roz,imi place cum e aranjat(eu ink nu stiu cum sa fac sa grupez cu giveaway,nails si asa mai departe) si as vrea sa vad mai multe NOTD, coafuri si de ce nu review uri la produse pe care le folosesti.

    RăspundețiȘtergere
  19. gfc:Pascu Ionela
    Ti-am dat like cu numele Ionela Pascu.
    Ti-am descoperit blogul de pe alt blog.Mi-ar placea sa vad pe blogul tau make-up-uri sau tinute inspirate de vedete.Imi plac foarte mult impletiturile si vreau sa iti zic ca ai un par superb[dar presupun ca deja stii asta:D].

    RăspundețiȘtergere
  20. GFC: Adela
    FB: Delline Adela
    Te-am ajutat cu un "Like"
    Despre blogul tau am o parere foate buna. Imi place designul, care, desi e roz, nu e suparator pt ochi. Mi-ar placea, totusi, sa adaugi in sidebar arhiva postarilor, pt o cautare mai usoara in blog.
    Imi plac review-urile despre orice fel de produse, asa ca astept cat mai multe postari despre ele, de la tine. La fel de mult imi plac si postarile legate de hair-styling.

    Multmesc pt sansa!

    RăspundețiȘtergere
  21. GFC: Marianna
    Am aflat de blog-ul tau de pe net, iti urmaresc mereu activitatea de pe el, imi plac postarile si felul in care scrii!
    Am dat like.

    RăspundețiȘtergere
  22. te urmaresc cu LiLi prin gfc si iti dadusem like cu Diamond Dust
    imi placea blogul tau pentru ca este organizat, gasesti ceva usor si pentru ca are continut atragator

    RăspundețiȘtergere
  23. GFC: Madalina
    FB: Dinu Florina
    Ti-am dat like cu numele Dinu Florina
    Am aflat de blogul tau prin intermediul altui blog si mi s-a parut foarte interesant de prima oara cand l-am vazut.Imi plac foarte mult coafurile si as dori sa vad mai multe reviewuri despre produse cosmetice.

    RăspundețiȘtergere
  24. GFC: shadow_alley_cat
    email:shadow_alley_cat@yahoo.com
    FB: Acoffeeaddict Triestoblog
    am dat si like
    blogul l-am gasit intr-un blogroll, nu-mi amintesc insa al cui, dar imi amintesc ca am intrat datorita coafurilor prezentate. imi place foarte mult cum faci tutprialele cu coafuri sau cele de manichiura. succes in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  25. Salutare! desi de-abia acum te urmaresc prin gfc(cu numele de raluca), blogut tau il citesc de mult, zilnic(defapt de fiecare data cand scrii ceva nou) Asta pentru ca esti in lista de bloguri a Iguanietei si sincer citesc toate blogrile din lista ei! Imi place blogul tau pentru ca este simplu, postarile snt clare, inteleg mereu ce ai de spus ....Si ca sa vezi de ce imi place blogul tau viziteaza-ma un pic...Semanam nu? Cel putin la aspect!

    RăspundețiȘtergere
  26. gfc:outta_my.head
    mail:outta_my.head@yahoo.com
    fb:claudia claudiaa
    la blog imi plac tutorialele si review`urile.sunt foarte folositoare. p.s :gelul de dus miroase genial ;x t pup:*

    RăspundețiȘtergere
  27. te urmaresc prin gfc cu numele: khamis rama
    te am ajutat cu un like cu numele: rama kh

    eu am ajuns pe blog intr-o zi sora mea imi explica "ombre hair" si nu intelegeam, asa ca mi-a arata pe google si ti-a aparut poza. m-am uitat pe blog si mi-a placut ca e foarte simplu scris. chiar urasc cand dau de bloguri incarcate cu poze si animatii ce nu au legatura cu subiectul ..

    RăspundețiȘtergere
  28. GFC: Carmen
    Am aflat de blogul tau prin intermediul altui blog. Si chiar daca nu comentez imi place tare mult sa-l citesc. Cel mai mult imi plac tutorialele despre diferite coafuri :D. (app ai un par superb). Si aspectul blogului este foarte placut.

    RăspundețiȘtergere
  29. gfc: Simona
    Despre blog: este unul dintre primele bloguri pe care le-am urmarit. Ce imi place este faptul ca produsele prezentate,imi sunt si mie accesibile(pret si magazine). Nu imi place designul acesta de pe rozul fuchsia, nu stiu, imi aduce aminte de tapet. Sper sa se inteleaga ca nu vreau sa fiu rea. Deopotriva. Uite cat de mult imi displace ''tapet''-ul dar totusi te citesc, pt ca (virgula) continutul blogului este mai captivant.

    RăspundețiȘtergere
  30. Simona ma bucur ca ai fost sincera, nici pe mine nu ma mai incanta aspectul blogului:)

    RăspundețiȘtergere
  31. Te urmaresc cu numele de Bondarica...
    Si referitor la blog pot sa spun ca imi place pentru ca pentru mine a fost foarte util...inainte sa il descopar stiam banala impletitura din 3...acum stiu si impletitura din 2 si din 5 , datorita exemplelor pe care le-ai postat:)...
    Imi place la nebunie parul tau lung si des:X...mi-ar fi placut sa il am si eu asa:)

    RăspundețiȘtergere
  32. Te urmaresc prin GFC cu numele de Gossip City
    Felicitari pentru giveaway este foarte interesant.Imi place foarte mult blogul tau pentru ca ai postari intersante,explici foarte bine lucrurile si am multe de invatat de la tine,iar parul tau este superb:X

    RăspundețiȘtergere
  33. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  34. GFC: Miuri

    Felicitari pentru giveaway, Dia! Nu mai stiu cum am ajuns pe blogul tau.. cred ca in urma unor comentarii lasate la mine pe blog :) pe mine m-ai cucerit cu parul tau lung, blond si frumos! :)

    RăspundețiȘtergere
  35. GFC:Enchanted Ana
    Eu blogul il stiu de cand ti l-ai deschis:)
    Sunt la zi cu toate postarile chiar daca nu ti-am lasat mereu comentarii.Si cum au spus si fetele mai sus, de la tine am invatat sa impletesc :D

    RăspundețiȘtergere
  36. Buna:)
    GFC:sunshine
    Te-am ajutat cu un like:BynNa BeIb .
    Pe blog,cel mai mult imi plac coafurile tale<3 Datorita tie am descoperit cat de bine imi sta cu o coada impletita pe o parte,chiar nu ma asteptam sa-mi stea atat de bine. Ma tot minunam de impletiturile tale si am zis sa incerc cateva si asa am ajuns la coada pe o parte:X.Multumesc:* Evident,imi place si parul tau,e asa cum mi-am dorit mereu sa fie al meu. Felicitari,e superb!
    Mi-ar placea sa vad mai multe review-uri,in rest nu am nimic de obiectat.Sincer:)
    Nu mai tin minte cum ti-am descoperit blog-ul, cred ca de pe un alt blog:-?
    Te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  37. GFC: Alexandra Simon
    FB like: Alexandra Ioana Simon

    Imi place blogul tau pt ca e feminin si jucaus.. Cred ca am aflat de el prin intermediul altui blog de beauty. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  38. Hello :)
    Imi plac coafurile ce le faci , mai ales cele care contin si impletituri, noua mea pasiune ;)) Doar ca pe parul tau mai deschis la culoare se vad mult mai bine :D
    Sa mai postezi coafuri! :D

    GFC: Laura D.
    FB: Laura Deac

    RăspundețiȘtergere
  39. Buna!
    GFC: biank_elena11
    Am dat like cu numele Mantescu Bianca.
    Am aflat de blogul tau pe pe bligul unei prietene.
    Imi place acest blog pt ca ma ajuta sa vad cum sa imi aranjez si eu parul:*. Sarbatori fericite

    RăspundețiȘtergere
  40. GFC: andricidoina
    Fb:Andrici Doina Elena
    Imi place foarte mult blogul tau deoarece este personalizat dupa modul tau de a fi si de a gandi. Am aflat de el tot prin intermediul unui blog, dar nu mai stiu exact care. Imi plac review-urile si bineinteles concursurile si nu cred ca ar trebui sa schimbi ceva la blog. De asemenea, mi-ar placea sa vad niste postari despre mascara deoarece inca nu am gasit rimelul potrivit pentru genele mele mici (ador genele lungi si cu volum) si despre produse anticearcan si pentru ochi umflati. Multumim pentru giveaway si sper sa castig si eu la un concurs:D:*

    RăspundețiȘtergere
  41. GFC:deuta_01
    FB:Ada Tina
    Imi place f mult blogul tau deoarace de multe ori m-a scos din multe imcurcaturi.M-a ajutat sa imi aranjez parul repede si frumos iar ceilalti m-au apreciat:*

    RăspundețiȘtergere
  42. gfc vulpi
    fb Borza Nicoleta
    Ai un blog superb, l-am descoperit de la prietene pe fecebook.com
    te-am votat cu numele de Borza Nicoleta

    RăspundețiȘtergere
  43. GFC smilingelf
    fb liked - ccarmenelena

    E un roz placut situl, spre ciclam si desi acum ceva anii evitam orice nuanta de roz, acum pot spune ca am vreo 2 preferate. Imi place blogul tau pentru ca aduni informatii multe si bune, nu eziti sa iti spui parerea despre anumite produse, fie ea rea sau buna, cam atat imi vine in minte momentan.

    RăspundețiȘtergere
  44. Buna!
    Gfc:Cristina♥Cris
    Like:Cris Raduly
    IMI PLAC REVIEW-URILE SI SWATCH-URILE.

    RăspundețiȘtergere
  45. Buna Dia.
    Gfc: Iosif Maria
    Am dat si like tot cu Iosif Maria. Multa bafta!
    Blogul tau are postari pentru toate gusturile , dar cred ca ar trebui sa valorifici mai mult minunatia de perisor pe care il ai, este absolut superb si te felicit pentru el. Esti foarte talentata la impletituri iar eu imi doresc sa vad cat mai mult astfel de coafuri, imi este drag chiar!
    Ti-am descoperit blogul prin intermediul altui blog.
    Si cred ca ar trebui sa incerci sa schimbi tematica si sa pui una de sarbatori, este doar o parere sau un sfat,cum vrei sa-l iei.
    Mi-au placut postarile despre iesirile tale, as dori sa mai vad, sunt ca o gura de aer proaspat, pentru ca uneori simt ca ma sufoca reviewurile nesfarsite despre aceleasi produse- ma refer la campaniile de testare. Nu am nimic cu nimeni dar devine plictisitor sa vezi acelasi post, scris din puncte de vedere diferite binenteles, pe aproape toate blogurile pe care le urmaresc.
    Cam atat am avut de zis...
    Mult succes in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  46. gfc: miha.ela

    Te urmaresc de mult timp, nu mai tin minte la cine te-am vazut dar cu siguranta hoinarind din blog in blog :D
    Punctul tau forte - impletiturile !

    RăspundețiȘtergere
  47. GFC Adina Radu
    Am aflat de blogul tau de pe un alt blog.
    Mie imi place sa citesc review-uri pe bloguri.Asadar .ti as sugera sa faci mai multe review-uri

    RăspundețiȘtergere
  48. GFC: Cris
    Probabil am descoperit blogul in blogroll-ul altei bloggerite si imi place sa arunc un ochi pe aici pentru ca prezinti niste articole tare interesante despre hairstyling :).

    Am dat si like la poza cu numele Cris Domino

    Te astept si pe blogul meu: am o serie de concursuri!
    http://ccdomino.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  49. GFC: Doda

    Blogul tau l-am descoperit de la cine oare?? De la tine...:D:D:D... . Sii daaaa imi place pentru ca e roz :)):)) .... iar ceea ce faci tu aici este de laudat , pacat ca nu am si eu putin parul mai mare , poate mi-l impleteai si mie umpic :))

    Tine-o tot asa...:D:D te poop :*:*

    AA era sa uit...am dat like demult la aceea poza :D:D:D

    RăspundețiȘtergere
  50. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  51. Nume: Mariuca.
    Este un blog superb,l-am descoperit cand cautam de net blog-uri despre make-up and Co.
    Am dat like cu numele de Mariuca Alexandra Caraman

    RăspundețiȘtergere
  52. gfc borza.mariana
    Ai un blog superb, mi l-a recomandat sora mea, imi plac sfaturile, reviw-urile, in general tot ceea ce tine de frumusete
    te-am votat cu numele Mariana Mari!
    bafta!

    RăspundețiȘtergere
  53. GFC Radu Marilena
    Este frumos blogul.
    Imi place sa citesc review-uri si poate , acum de sarbatori, fundalul ar fi trebuit sa fie pe verde, parerea mea

    RăspundețiȘtergere
  54. GFC: Mădă`
    Acum am gasit blogul tau din blogroll-ul freelove. Ador medalionul cu bufnita. Si tema cea roz. Si imaginea headerului. Ce sa mai, sigur o sa revin aici ! :)

    RăspundețiȘtergere
  55. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  56. Buna!!!
    GFC Catallina O
    Mmm, sincera sa fiu...chiar statea si ma gandeam si...mi-a amintit ca eu cautam pe google despre oje si despre Keratina lichida, pe care, daca nu ma insel, le-ai cumparat din Spania;;)! Ehhh!! Imi place blogul tau si citesc de fiecare data cand postezi! Te pooop! Sarbatori frumoase!
    Am dat like la cercelusii tai:D cu numele Catalina Oprea

    RăspundețiȘtergere
  57. Buna. GFc: Adinapup
    Am aflat de tine dla concursul remington unde ai facut o coafura ff faina, eu cam asta as vrea sa vad in continuare la tine pe blog, ca exista cam putine bloguri romanesti de coafuri.
    Pupici!!

    RăspundețiȘtergere
  58. GFG:Ela

    Cum te-am gasit?De fapt m-ai gasit tu pe mine,ai lasat cateva comentarii si apoi am intrat si eu pe blog-ul tau,nu?Parca asa a fost.Am o memorie groaznica uneori asa ca daca am zis vreo prostie scuze.
    De ce imi place blog-ul?Pentru ca postarile tale imi arata ca esti o persoana cu bun simt,serioasa si mai ales modesta.Eu asa te vad.
    Imi place cum prezinti produsele,iti ador impletiturile si unghiile!!!!You know that! :p

    RăspundețiȘtergere
  59. GFC - Luiza O
    Like pe FB - Luiza Olteanu
    Am aflat de blogul tau de pe blogul http://www.jullysbeauty.blogspot.com, si cel mai mult imi plac postarile cu impletituri, imi place cum explici: " suvita verde peste suvita albastra" :)

    RăspundețiȘtergere
  60. GFC simona_msc
    Imi place sa vad ceea ce faci sa si invat cate putin din tot, din pacate nu am talentul de a le face cu adevarat :)

    RăspundețiȘtergere
  61. gfc : vios77ro
    e un blog super tare , il urmaresc de ceva vreme si pot spune ca o fac cu placere de fiecare data
    succes si pupici

    RăspundețiȘtergere
  62. Buna,
    gfc:Roxy
    am dat like cu Roxy Cazcu (succes, sa fie cu noroc si sa castigi pentru ca cerceii sunt superbi)
    Imi plac review-urile tale la produse si manichiurile, dar cel mai mult imi plac impletiturile pe care le faci! Cred ca ai talent si daca te nu te-ai orientat inca spre coafat , eu cred ca ai talent! :P

    RăspundețiȘtergere
  63. GFC Hermina
    interesante premiile :X blogul tau l-am gasit in lista unei alte blogarite, inca nu am apucat sa citesc multe de pe blogul tau dar o sa il rasfoiesc :) te-am ajutat cu un like :P

    RăspundețiȘtergere
  64. buna, apreciez mult blogul tau pentru postarile tale legate de impletituri, sunt tare frumoase si mereu incerc sa fac cat de cat ceva asemanator,,chiar daca sunt un antitalent. merci mult de ideii.
    gfc-lucy

    RăspundețiȘtergere
  65. Buna!:)
    GFC: lussya
    Am aflat de blogul tau de pe alt blog de beauty:)
    Imi plac review-urile pe care le faci la produsele cosmetice si imi plac impletiturile:X Ador impletiturile,pacat ca nu pot sa-mi fac si eu de una singura:))
    Si imi place ca blogul tau e rozzz!! ;))
    Imi place tot!:)

    RăspundețiȘtergere
  66. ehm:) nici nu mai particip ca nu castig :(

    RăspundețiȘtergere
  67. CLM incearca macar...nu e greu deloc, nu se stie niciodata de unde sare iepurele:)

    RăspundețiȘtergere
  68. Buna :).
    Te urmaresc prin GFC cu numele de Betty.
    Am dat LIKE paginii tale de FB si la link-ul mentionat de tine in postare cu numele de Beth Negoita(Mihaela).
    Ti-am descoperit blogul accidental:D. De atunci te-am urmarit,insa "in umbra" :)). M-am decis in sfarsit sa particip la un giveaway de-al tau,poate Mosul imi va aduce noroc!
    Keep on the good work,esti foarte talentata in ceea ce faci! Te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  69. buna
    te urmaresc prin GFC cu numele Christina
    am dat LIKE paginii tale de facebook si la link cu numele Christina Chr
    am dat intalmplator de blogul tau .. si mi'au placut majoritatea posturilor .. am invatat chiar si sa impletesc parul in 5, foarte interesant .pupici

    RăspundețiȘtergere
  70. postarilor * vroiam sa zic .. gresala mea :D

    RăspundețiȘtergere
  71. GFC: Oana
    FB: Oana Catalina (ti-am dat like cu mult drag. Succes!)

    Imi place foarte mult blogul tau din 2 motive:
    1 este roz si foarte, foarte girlie
    2 imi place parul tau si toate postarile tale despre par. :)

    RăspundețiȘtergere
  72. Maaai Dia, eu te stiu pe tine cam de la prima ta postare cu impletituri de par :)
    Am comentat de-abia pe la a2a dar mi-aduc aminte ca de pe-atunci ma minunam de ce iese din manutele tale.
    Mie cam astea-mi plac. mi se par utile si am plete destule cat sa ma incumet sa fac si eu in capul meu ce faci tu in al tau :) Doar ca in ultimul timp n-ai mai scris despre asta.
    Imi place de tine si am inpresia ca te stiu demuuult :)
    cred ca blogul tau acopera o zona mai putin exploatata a blogurilor de beauty. si nu e genul ostentativ si fitos
    gata.
    te-am tucat.

    my name is sakura ;)

    RăspundețiȘtergere
  73. Gfc : Crazy cOcO
    Imi plac mult postarile despre impletituri :D
    am dat like cu numele Coconel Madalina

    RăspundețiȘtergere
  74. Gfc:aureliaeftene
    Am descoperit blogul tau abia astazi (din pacate).Ca sa ma revansez si sa nu pierd nici o postare l-am trecut in lista mea de bloguri.Blogul meu este pretuindviata.blogspot.com.Am fost ajutata sa-l descopar de Descude si mi-a placut "Postarea cu iz de sarbatoare"!.Craciun fericit!

    RăspundețiȘtergere
  75. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  76. Am dat Like la concurs astazi cu numele de Eftene Tamara.Succes!

    RăspundețiȘtergere
  77. Buna !!!
    GFC iulika_ct
    FB Iuliana Gondos
    Imi place sa citesc parerea diferitelor persoane despre produse cosmetice. Mi-ar placea sa citesc mai multe review-uri despreproduselepe care le folosesti. Am aflat despre blog din grupul Beauty Corner.

    RăspundețiȘtergere
  78. buna, sper sa nu fie prea tarziu sa ma inscriu [:)]

    gfc: coshuletzul_colorath

    fb like: Maria-Emanuela Coman

    Cam greu de spus de unde am aflat despre blogul tau pt ca eu am zburdacit din floare in floare sau mai bine zis, din blog in blog si asa am aflat si despre blogul tau :D imi place felul tau de a fi, cum scrii, dar as dori, daca se poate, sa te rog, sa umbli la template si sa maresti un pic spatiul pe care l-ai oferit postarii propriu-zise si de asemenea, n-ar strica si mai multe review-uri sau notd [:P]

    RăspundețiȘtergere
  79. gfc: bbydoll
    like fb: andra katerina

    Imi place blogul tau, iti ador parul si maiestria ta de-a ti-l aranja. deasemenea imi face placere sa-ti citesc review-urile.

    RăspundețiȘtergere
  80. gfc ciresica
    fb ciresica cireasa (am dat like)
    am aflat de blogul tau din lista altui blog, dar sincer nu mai stiu care. imi plac review-urile tale si as vrea sa vad si mai multe, desi imi imaginez ca e costisitoare cererea mea.

    RăspundețiȘtergere
  81. GFC: blueroses
    FB: Cristina Chitanu (liked mai demult acolo)
    Am aflat de blogul tau de la Laura (Classy and Pink).
    Ma fascineaza coafurile realizate de tine, ai un par superb si unele dintre impletituri nici nu ar merge pe codita care mi-a ramas mie, dar tot fascinante sunt. Mi-a placut cum ai spus la un moment dat "sa nu mai spuneti ca aveti 2 maini stangi", deci o sa-ti spun doar ca nu sunt deloc indemanatica, asa ca urmaresc acest posturi cu admiratie, fara sa ma apuc de incalcit parul. Cat despre sugestii, nu am. Fa ceea ce-ti place, scrie despre ceea ce te intereseaza pe tine si pasiunea ta va atrage cititorii.
    Sarbatori fericite (sper ca au fost), La multi ani si un 2012 plin de bucurii si impliniri.

    RăspundețiȘtergere
  82. GFC: beauty_and_others
    like FB: Nicoleta Alexandra
    Am aflat de blogul tau de la celelalte bloggerite. Am zis sa-l "rafoiesc" putin si chiar mi-a placut modul in care scrii. Foarte util sa stii!

    RăspundețiȘtergere
  83. GFC: coryalecs
    Fb: Alexandrescu Corina: am dat like
    Am aflat de blogul tau de la alinabarbumake-up.blogspot.com. Este prima data cand intru pe acest blog dar imi place, este vesel si se pare ca faci totul din suflet iar asta se simte.

    RăspundețiȘtergere
  84. GFC: sanda6
    Am dat like la fotografie si paginii tale cu nume Cristea Sanda
    De pe facebook am aflat despre blogul tau navigand asa aiurea, mi-a atras atentia fotografia de pe wall e tare reusita, iar blogul este al unei persoane sincere si-mi place.
    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  85. GFC: Ana
    Like Fb Ana Maria
    Blogul tau il stiu de la o prietena ce te viziteaza online. Mi-a atras initial privirea acest roz, pe urma articolele tale. Nu as putea sa iti spun despre ce anume sa stii, fi tu insati.

    RăspundețiȘtergere
  86. GFC: Tantza
    FB like Tantza C-tina
    Am vazut un share pe FB. Bannerul tau este cel care mi-a atras atentia, privirea aceea este atat de intensa... Scrie despre tine, visele tale si chiar dezamagirile tale

    RăspundețiȘtergere
  87. Buna!
    gfc: Ioana Alinta
    Am dat like cu numele Ioana Gheorghita
    Am aflat de blogul tau in urma cu cateva luni,de pe un alt blog de beauty.Mi-au placut review-urile pe care le-ai facut,NOTD-urile(din care m-am inspirat si eu odata),dar si coafurile pe cere le faci sunt superbe.

    RăspundețiȘtergere
  88. GFC: Madutza.
    Imi place diversitatea si frecventa postarilor tale, poate mi-as dori cateva review-uri de skincare in plus, sunt maniaca :) Am descoperit blog-ul pe facebook si nu regret :)
    Pupici si La Multi Ani!

    RăspundețiȘtergere