24 decembrie 2011

Postare cu iz de sarbatoare!

Dragele mele foarte pe fuga vreau sa va urez Sarbatori fericite alaturi de cei dragi, un Craciun cat mai fericit cu putinta si un mos darnic.

Imi pare rau ca nu am mai postat demult, vroiam sa fac si un hair tutorial si o manichiura de Craciun, dar intre proiecte, curatenie, prajituri si sarmale nu am mai ajuns. Abia acum am terminat cu toate. Maine plec la tara, la bunici si apoi seara o sa colind. Inainte de a-mi lua ramas-bun va pun cateva poze pe care le-am facut acuma pe fuga.



 O sa inchei si giveaway-ul curand asa ca, daca ati amanat sa va inscrieti, sa o faceti cat mai repede.

Pupici cu aroma de sarbatoare,
Dia

6 comentarii:

  1. Abia astept diseara sa pap si eu ceva la tine :D:D:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Bradutul tau seamana foarte mult cu al meu:)
    Craciun fericit iti doresc,draga mea!
    Pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Craciun fericit draga Dia.
    Primesti cu colinda? daca iti plac colindele mele ai putea sa imi oferi covrigei de-astia. bineinteles, nu pentru mine ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumos bradutul.Sarbatori Fericite!

    RăspundețiȘtergere
  5. @ C.L.M gospodina numa de nevoie:P

    @ Doda am inteles ca ai papat:P

    @ Craciun fericit Descude

    @ sakura primesc primesc. Covrigi iti ofer cu mare drag:)

    @ adina87 iti multumesc, sarbatori fericite iti doresc si tie:)

    RăspundețiȘtergere