29 decembrie 2011

Liste finale giveaway!

Fetelor din acest moment nu se mai fac inscrieri pentru giveaway. Listele de mai jos sunt cele finale. Va rog  verificati daca apareti si totul este in regula. O sa las listele pana maine sa puteti sa verificati, pentru ca am impresia ca unele care ati dat like ati uitat sa specificati acest lucru in comentariu, asa ca daca ati dat like si nu apareti de 2 ori scrieti-mi un comentariu cu numele cu care ati dat like. Atentie, daca ati dat like si ati scris pe facebook la poza "like" eu nu am de unde sa stiu care este numele cu care ma urmariti prin gfc asa ca nu am avut cum sa va adaug de 2 ori, asa ca verificati lista si lasati-mi la comentarii eventualele nereguli.





Asadar, maine chiar anunt castigatoarea ca am lungit-o destul. Repet: dupa ce o sa aleg castigatoarea nu mai pot reveni asupra listelor asa ca va rog aruncati un ochi pe ele.

Pupici,
Dia

8 comentarii:

  1. Buna. Am dat like cu numele Adi Pup si am uitat sa specific.

    RăspundețiȘtergere
  2. ADINA o sa iti mai adaug un entry si o sa apari cand filmez extragerea de 2 ori:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu am dat Like cu "Marin Elena", dar am uitt sa mentionez :)

    RăspundețiȘtergere
  4. OFF TOPIC

    ====MEGA-FELICITAREA DE AN NOU===== LA MULTI ANI 2012========

    Salutare si bine te-am gasit! Ai un gand bun, o urare pe care vrei s-o adresezi blogosferei? Atunci completeaza aceasta felicitare si trimite-o mai departe la 10(zece) bloggeri pe care-i apreciezi!
    -Preia prin copy&paste felicitarea din acest comentariu, adauga gandurile tale, urarea ta, numele si linkul tau, apoi inchide felicitarea si trimite-o mai departe, tot prin comentariu, catre 10 bloggeri pe care-i apreciezi!
    Daca esti unul din bloggerii la care felicitarea se va afla sambata 31 decembrie 2011, intre orele 17.00 si 18.00 atunci te rugam, inapoiaza felicitarea echipei Mostwantedblog.org pentru a fi publicata si aratata la toata blogosfera! Daca nu stii cui s-o trimiti mai departe inapoiaza felicitarea catre mostwantedblog.org! Te rugam, lasa aceasta parte de text, nealterata, te rugam vino alaturi de noi sa uram tuturor un An Nou fericit si plin de realizari!

    *Gandurile lor merg catre tine!

    -La Multi Ani si un 2012 asa cum il visati! Liviu R. - balantza.com
    -

    -Sa aveti un 2012 cu sanatate, fericire si realizari! LA MULTI ANI!
    RobertN - http://acrilice-pointpen.blogspot.com/

    -Fie ca acest Nou An, sa va aduca in viata multa bucurie, implinire sufleteasca si multa dragoste, LA MULTI ANI! Lavi H.
    http://lavii-osperanta.blogspot.com/


    Fie ca 2012 sa va aduca de 2012 ori mai multe bucurii si impliniri. La multi ani!! !!! Flyerboy
    http://gabyzmb.blogspot.com

    2012 Sa va aduca tot ce va doriti,sa fie un an plin de fericire,sperante si mangaiere din partea celor dragi!
    Raisa
    www.newcomiclife.blogspot.com

    ♥♥♥ Va doresc ca in noul an (2012) sa aveti parte de tot ceea ce nu puteti cumpara cu bani. ♥♥♥ C.L.M. - http://crazy-in-loveee.blogspot.com ♥♥♥

    RăspundețiȘtergere
  5. eu nu ma aflu pe lista...ungureanu gabriela

    RăspundețiȘtergere
  6. nici eu...lautarescu adriana

    RăspundețiȘtergere