12 decembrie 2011

Concurs Bijuterii Handmande pe www.bijuterii-arta.com!

Intr-o postare trecuta va aratam setul de bijuterii vintage pe care am avut ocazia sa il castig acum ceva timp. Am vazut ca v-a placut si, eu fiind incantata de el, nu am putut rezista tentatiei sa nu ma inscriu la noul concurs bijuterii arta. Am zis ca asa va dau un imbold si voua sa va inscrieti.

Pentru inceput o sa va spun cateva cuvinte despre site-ul Bijuterii arta. Eu l-am descoperit cu ocazia giveaway-ului organizat de Sakura si l-am "rasfoit"cu drag multa vreme. Site-ul e unul cu o interfata placuta si puteti sa gasiti acolo bijuterii pentru orice ocazie, inclusiv bijuterii unicat. Pe langa bijuteriile propriu-zise pe care le puteti achizitiona, site-ul va ofera si posibilitatea de a citi articole despre diferite pietre pretioase, dar si cateva informatii despre pictura

Imi place mult noul lor concurs deoarece ne ofera posibilitatea sa facem un cadou foarte reusit celor dragi, sau mai bine spus celor drage. De data asta se ofera 3 premii care constau in 3 bijuterii handmade absolut superbe si anume: un colier de perle piersica, o bratara cu perle multicolor si un colier lung cu ceas. De asemenea, imi place faptul ca cei trei castigatori se aleg in trei modalitati diferite. Daca aveti talent la scris puteti castigat primul premiu, daca aveti prieteni draguti sa va dea like al doilea premiu poate fi al vostru, iar daca il aveti pe random ca prieten puteti castiga al treilea premiu. Pe mine ma incanta acest lucru.

V-am mai spus ca dintre toate accesoriile cerceii sunt preferatii mei, ei bine pe acest site sunt o gramada de cercelusi care mai de care mai draguti. Eu am pus deja ochii pe acesti cercelusi, care mi se par numai buni de Craciun.Cerceii sunt foarte eleganti, cu perla si inclusiv numele lor "cercei bulgare" te duce cu gandul la sarbatori.
Sunt superbi, nu? 

Daca vreti si voi sa va inscrieti la concurs, faceti un click AICI si urmati pasii. Sarbatoriile se apropie si un cadou in plus, pentru tine sau pentru cineva drag, e mai mult decat binevenit.

Pupici,
Dia

P.S: Daca vreti sa ma ajutati puteti sa imi dati un like AICI, am nevoie de 30 de likeuri pentru inscrierea la giveaway. Va multumesc si promit ca la urmatorul giveaway(care o sa fie dupa ce se incheie cel Apidermaliv) o sa tin cont de ajutorul vostru.

5 comentarii: