31 decembrie 2011

Happy new year!

Dragele mele vreau sa va urez un an nou cat mai bun, plin de fericire si tot ce va doriti. De asemenea, vreau sa va ofer cu drag o felie de tortulet facut de mine (lucru rar sa gatesc eu ceva), caci astazi este nu doar sfarsitul anului ci si ziua in care, acum 24 de ani ma nasteam eu. Da, azi este ziua mea, asa ca va ofer cu tot dragul o feliuta din tortuletul meu.


Sper sa va petreceti noapte dintre ani asa cum va place voua mai mult si sa ne auzim cu bine in noul an.

Pupici,
Dia

10 comentarii:

  1. La multi ani de doua ori Dia pentru astazi!Tot ce-ti doresti sa se implineasca!:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani didi ... te poop :**::*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. LA multi ani!>:D< sa ai parte de tot ce iti doresti alaturi de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani (de ziua ta) si la multi ani si un an nou fericit, 2012 sa fie asa cum iti doresti!

    RăspundețiȘtergere
  5. Happy Birthday to you Dia,
    si Happy New Year
    Sa petreci frumos si sa te bucuri de tine.

    Au venit si parintii tai sau esti doar cu sora ta?

    RăspundețiȘtergere
  6. La Multi Ani si sa ai parte de tot ce iti doresti in noul an!

    RăspundețiȘtergere