6 decembrie 2011

Tag: Top 5 sub 20!

Dupa ce am tot citit raspunsurile fetelor la tag, iata ca Liz s-a gandit si la mine si m-a taguit. Daca nu era ea sigur nu mai faceam tagul ca am o perioada super aglomerata, dar asa nu am nici o scuza sa nu-l onorez. Sa incepem deci. Ordinea e aleatoare.

1. Uleiul de migdale dulci
Pret 5,57 lei scrie pe al meu, 10 ml. Il folosesc pentru cuticule si, de cand cu frigul asta, il folosesc in combinatie cu uleiul de argan seara pe toata fata. Pana sa primesc produsele de la Apidermin surioara il folosea pentru calcaie. E multifunctional si natural 100%, cum sa nu-l iubesti?

2. Tus Farmasi
Pret 7 lei daca imi amintesc bine. Pur si simplu un produs bun si ieftin, l-ati mai vazut cu siguranta si la alte fete la acest tag, deci e clar ca nu iese fum fara foc.

3. Blush Flormar
Pret 18 lei daca nu ma insel. L-am luat prin primavara si nu imi amintesc exact. A fost primul meu blush si inca il flosesc cu drag. Fara fond de ten nu e foarte pigmentat, dar nuanta e foarte frumoasa.

4. Anticearcan & iluminator ELF
Pret 18 lei, asta daca nu prindeti vreo reducere, eu l-am luat la reducere 20%. Nu e cel mai bun annticearcan, dar la micile mele probleme face fata. Mai nou il folosesc si pe post de corector pentru cosuri. E singurul care imi acopera cosurile si dupa 5 minute de la aplicare, chiar rezista foarte bine, timp indelungat. Imi place si iluminatorul, pe care il folosesc pentru iluminarea zonei de sub spranceane. Imi mai place si faptul ca nu mai e nevoie sa caut dupa un fard alb pentru iluminare, mai ales dimineata cand ma grabesc.

5. Keratina lichida
Puteti citi toate detaliile despre ea AICI.

Cam astea sunt preferatele mele. Daca inca nu v-ati exprimat si voi preferatele va taguiesc sa o faceti. Inainte sa imi iau ramas bun vreau sa va mai spun ca pana prin 20 o sa fiu mai rara la vedere. Am o gramada de proiecte si referate de facut( urasc sa fac proiecte). De asemenea, va anunt ca in weekend sper sa-mi fac si eu timp sa dau startul unui giveaway.

Va mai rog, pentru ultima data (maine e ultima zi in care mai pot fi votata), daca aveti 30 de sec sa dati un like si/sau un distribuie AICI. Mi-ar placea tare mult sa pot organiza pentru voi un giveaway cu produse Apidermin.

Pupici,
Dia

7 comentarii:

  1. Ai zis tus Elf dar ai pus unul Farmasi :-w

    RăspundețiȘtergere
  2. Merci de corectie Laura, ora e de vina. Ne vedem maine:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Trebuie sa incerc si eu tusul farmasi!

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu folosesc tusul farmasi si sunt foarte multumita dar acum aspir la un tus tip crema..:D:D Sper sa-mi iau candva
    ;))

    RăspundețiȘtergere
  5. De unde iti cumperi uleiul de migdale?

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Maria sigur o sa-ti placa:)

    @ Doda sper sa nu te dezamageasca cele crema:)

    @ M uleiul de migdale l-am luat din plafarul din mall (mall-ul din cluj, Iulius mall, dar sunt sigura ca il gasesti in aproape orice plafar sau magazin naturist, atat ca pretul s-ar putea sa variezez)

    RăspundețiȘtergere
  7. Si uite cum am descoperit eu alte produse pe care mi le doresc! :)

    Te pup!

    RăspundețiȘtergere