9 mai 2011

2...numarul meu norocos!

Salut fetelor, stiu ca am absentat cam mult, dar a fost cu folos ca am scris la proiecte, la unul mai exact, unul din care in 2 zile nu am terminat nici 5%....o sa fie mai spatios ca lucrarea de licenta. In fine, nu vroiam sa ma plang iara ca sunt happy ca numarul 2 si random mi-au purtat noroc si am castigat giveaway-ul organizat de deamyworld. Fericirea e cu atat mai mare cu cat ieri aflasem ca nu am castigat si azi am aflat ca fetele castigatoare nu trimisesera datele de conact si dupa o noua extragere am castigat. Happy me. 

Era sa ratez sansa de a trimite mail, datorita unor detalii tehnice. Nu stiu daca ati observat dar, in sfarsit, am descoperit cum sa-mi pun si eu blogurile pe care le urmaresc astfel incat sa imi apara titlul ultimei postari afisate pe acel blog. Inainte le introduceam eu pe fiecare si imi aparea doar titlul bloglui, astfel ca trebuia sa intru la fiecare sa vad daca a postat ceva nou si pierdeam mult timp. Ei bine eram foarte mandra ca am descoperit chestia asta si mai sunt, doar ca ieri am observat ca la deamyworld imi apare ca ultima data a postat acum 2 saptamni cand de fapt ea postase de vreo 2 zile sau asa ceva. Am intrat apoi la toate blogurile si am observat ca doar la ea am problema aceasta. Am incercat sa o sterg si adaug iara dar tot fara succes. Daca stiti cum as putea remedia problema let me know. Deci ieri am vazut ca giveawayul se terminase si nu era fericita castigatoare, iar azi am intrat iarasi sa vad daca a mai postat ceva., stiind ca nu o sa imi apara in lista de bloguri. Ei bine am observat ca fetele castigatoare nu trimisesera mail si in in urma noii extrageri am castigat. Fericire mare pe capul meu. My first giveaway castigat. Am trimis mail in seara asta si abia astept produsele.

Eh stiu ca postarea asta probabil nu are nici cap, nici coada. Vroiam doar sa impartasesc bucuria cu voi desi e ora asta tarzie...Apropo observ ca nu-mi afiseaza bine ora pe blog...are cineva habar cum o setez sa fie ok?

Va pup,
Dia

6 comentarii:

  1. Ce ma bucur ptr tine. Stiu ce bine te simti cand castigi... :))
    ceasul il reglezi din tabloul de bord, de la setari, formatare. sper sa te descurci.

    RăspundețiȘtergere
  2. Merci sakura draga mea:)Am reusit datorita explicatiilor tale. Te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  3. ;;)Ehh,am castigat acelasi premiu:>
    Si eu am patit la fel cu blog-ul ei,nu-mi apar postarile noi,ci doar cele din urma cu 2 saptamani.Mie noroc ca mi-a dat ea un comentariu si mi-a zis,caci altfel habar nu aveam ca am castigat:O:))
    Si eu sunt foarte fericita\m/
    Felicitari:*

    RăspundețiȘtergere