20 mai 2011

Impletitura again!

Da da ati citit bine...dupa ce am terminat azi cu proiectul (terminat pe ziua de azi) pe la 23 m-am apucat cheful de frezat si, bineinteles ca m-am oprit la impletitura inevitabil. Va arat jos ce a iesit ca mi se inchid ochii de somn ca de la ora 5 is sus... Scuzati pozele decupate foarte tare, dar cu blit imi iesea fata foarte foarte foarte stralucitoare, ca eram deja demachiata si facuta cu ulei de argan si se reflecta de la blit.

( Eu si monstrii care incep sa apara)

Filmuletul de inspiratie

Sper sa va placa, daca nu v-am convins va spun ca e cea mai comoda freza de stat in pat...va spun eu care stau in pat cu laptopul in brate cu parul inca nedesfacut. Prima coafura dn vidioclip e pe lista viitoare de to do.

Si in incheiere un pupic de noapte buna
Am fugit la nani ca maine iar proiectul ala interminabil,
Dia

7 comentarii:

  1. Si eu te pup si iti multumesc pentru ca ne arati coafurile tale cu impletituri!Esti ca o Ileana Cosanzeana!Frumoaso!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce cute e,cred ca o sa mi-o fac si eu intr-o zi.te pup

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Ela te pup si eu, merci pentru aprecieri

    @ Amelia ma bucur ca iti place, sa-mi spui daca o incerci:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Chiar e frumoasa coafura;;)
    PS:Ce parere ai despre uleiul de argan??...vreau si eu sa-mi comand dar nu sunt sigura:|
    :*

    RăspundețiȘtergere
  5. merci...parerea mea despre uleiul de argan o gasesti aici: http://diathings.blogspot.com/2011/04/uleiul-de-argan.html, e tot aceasi:) daca ai tenul gras nu ti-l recomand...da citesti si vezi parerea mea ma elaborata:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Mersi:*
    Si inca ceva:ai primit premiul?Cel cu produse Farmasi?Eu ieri l-am ridicat:X:*

    RăspundețiȘtergere
  7. Da, si eu le-am ridicat ieri...o sa-mi dau curand cu parerea despre produse:)

    RăspundețiȘtergere