23 mai 2011

Lucky me!

Cum va spuneam intr-un post anterior am castigat giveaway-ul organizat pe blogul my one and only fr world.  Am ridicat premiul vineri si acum a venit momentul sa-mi dau cu parerea despre produse. Am castigat urmatoarele:

Toate produsele sunt farmasi. Pudra e putin mai inchisa decat nuanta mea de ten, dar dupa un pic de bronzat o sa fie perfecta. Am incercat-o doar fugitiv, dar mi se pare ok si imi place ca are putere de acoperire destul de mare. Mai jos sper sa va faceti o parere cum arata:

Fardul de ochi nu are o culoare foarte intensa, mai ales fara primer, dar mie imi place mai mult asa. Mi se pare ca merge mai bine cu ochii mei albastri. Din pacate fara primer nu rezista deloc la transfer, se sterge de tot foarte usor, dar no problem...pentru asta avem primer.


Rujul mi s-a parut o nuanta ciudata si prea maronie, dar pe buze am fost incantata sa vad ca arata foarte bine si pare natural. Mai am un ruj de la farmasi care e o nuanta portocalie si acela se strange foarte urat pe buze, acesta am vazut ca se aseaza frumos...nu stiu exact cat rezista ca nu am avut ocazia sa il folosesc decat pe aici prin casa.

(scuzati manichiura, de joi nu am iesit din casa decat pana in blocul vecin, la my boyfriend)
Lacul imi place cel mai mult..e o nuanta sperba, primavaratica. Mai am vreo 5 lacuri de la Farmasi asa ca cam stiu cum sunt. Unele nu vor sa se uniformizeze nici cum, dar depinde cum ti-e norocul. Ei bine, cu acesta am avut noroc si se aseaza foarte frumos pe unghii.

 Per ansamblu imi place foarte mult premiul. Multumesc inca o data deamyworld.

Sper ca nu v-am plictisit prea tare,
Dia

6 comentarii:

  1. Postarea mea nu e finalizata inca:(Timpul astaX-(.
    Pudra e foarte inchisa pt tenul meu(e nr.5 iar eu port nr.1 de obicei:D).Oja e alta nuanta,un roz deschis iar rujul e un fel de roz mai ciudat,nude dar e frumos.Fardul eu il folosesc ca highlighter,mi se pare mai potrivit pt asta:)
    Mie imi place premiul si m-a convins sa comand produse Farmasi dar mai intai sa termin produsele pe care le am acum(nu ma refer doar la acest premiu, ci la tot ce am eu) si apoi voi da o comanda.
    Sa le folosesti sanatoasa:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Merci....si mie imi place premiul..pudra o poti folosi ca blush, sau pentru conturul fetei (banuiesc ca ai mai citit si tu n blogosfera despre asta) sau in cel mai rau caz o faci cadou:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari!Sa le folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere