26 mai 2011

Pinky nails!

Short post ca mor de somn...vreau sa va arat doar mai bine cum arata lacul de la farmasi pe unghii...si cealalta culoare e de la farmasi, dar cel portocaliu e aplicat in 3 straturi (si totusi a rezistat destul de bine), iar celalalt in 2.



Va place noua mea manichiura? mi-am scurat unghiile pentru ca, nu stiu de ce, de ceva vreme nu-mi mai plac lungi. Eu zic ca au iesit bine. mai ales ca nu-mi place sa-mi scrtez unghiile ca e mult de lucru si de pilit la ele.

Sper sa va placa.
Dia

6 comentarii:

  1. Imi plac ojele!Sunt nuante calde.

    RăspundețiȘtergere
  2. merci Ela...mie mi se par super colorate, cred ca niciodata n-am avut nghiile asa roz:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Esti o bombonica roz. Nu stiu cand vin dupa premiu, ca acum am problemeeee.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma bucur ca iti plac Amelia T.

    RăspundețiȘtergere
  5. Sakura nu-i nici o problema ca te asteapta.Sper sa-ti rezolvi problemele repede.

    RăspundețiȘtergere