25 mai 2011

Bohemian braids!

Nu stiu la voi cum e, dar eu deja am probleme mari cu caldura...la mine e extrem de cald...sunt pozitionata foarte prost, la etajul 4, cu toate camerele pe partea cu soarele...deci e dezastru. Cel mai mult "ma incurca"parul...as vrea sa ma tund cheala, dar stiu ca nu merita sa fac prostia asta, am mai fost tunsa scurt si desi imi sta foarte bine e mai greu de aranjat decat lung, ca ia forma pernei...In fine...solutia de compromis a fost sa imi fac cocuri. Oricum si cocurile imi plac mult asa ca m-am pus pe treaba. Am gasit o gramada de variante dragute. Va prezint una purtata azi:


Inspiratia de aici:


Stiu ca am nevoie de o vopsire urgent, dar o sa o las totusi pe dupa sesiune, ca oricm in timpul sesiunii o sa stau inchisa in casa mai mult. Oricum sper ca va plac cocurile si gasiti ceva idei in ce postez eu pe aici. 

Succes la sesiune, teze, note pe ultima suta de metri, proiecte si ce-o mai fi,
Dia 

13 comentarii:

  1. Foarte frumoasa coafura!!
    App:Dar cati ani ai??:)
    :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Cand vad ce faci din parul tau, ma faci sa imi para rau ca al meu e mult mai scurt :(( Cred ca mai bine nu mai intru pe blogul tau :P :)) Foarte reusit cocul :* >:D< :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Dariaa ma bucur ca iti plac...si mie imi place ce a iesit.

    RăspundețiȘtergere
  4. sunshine merci...cati imi dai? 23 am..merg pe 24 in 31 dec.

    RăspundețiȘtergere
  5. Colourfulbazaar-Lucia merci. Sa nu-ti para rau...exista variante pentru orice lungime.In plus stii cum e firea omului intotdeauna isi doreste ce n-are...asa si eu ma mai uit la tutoriale si mi ciuda ca nu mi parul suficient de mult pentru unele coafuri, deci stai linistita ca nu doar tu ai problema asta.

    RăspundețiȘtergere
  6. Dia, ai niste manute...!!! experte!! nu gasesc acum cuvantul, ca mai am unul, dar nu-mi vine. ;)
    Tu meriti un premiu!
    Esti .. ce mai... iar nu gasesc cuvantul.. :(

    RăspundețiȘtergere
  7. Minunata! Extrordinara! Ma bucur ca te-am gasit!!
    si ma bucur ca am gasit si cuvantul :))
    Te imbratisez. Ma duc la nani, ca maine am examen.

    RăspundețiȘtergere
  8. Sakura merci mult de aprecieri..si succes la examen o sa zic un Doamne ajuta pentru tine:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Gata!NU se mai poate asa ceva!Diaaaaaa!M aomori cu zile! :)) Vreau si eu sa pot face exact ce faci tu!Cata rabdare si indemanare ai!
    Ce sa mai zic?!Ti-a iesit super si de data asta!Of fir-ai tu sa fi! :))
    Te pup si desi mor de oftica,astept sa vad ce coafura urmeaza! :p

    RăspundețiȘtergere
  10. :))...O sa fie cocuri...multe sper:)

    RăspundețiȘtergere