22 mai 2011

Blog award!

Sunt foarte incantata ca bloguletul meu a primit acest blog award de la 2 persoane dragi mie: Cristina S si Andra T. Va multumesc foarte mult fetelor, mi-ati luminat ziua. Va pup.


Acum trebuie sa dau premiul mai departe. Sper sa nu uit pe nimeni important. Sa incepem deci (bineinteles ca fetele de la care am primit premiul ar fi fost si ele printre cele nominalizate):
 Sper ca nu am uitat chiar pe nimeni. Va las acum ca ma duc sa finisez proiectul, desi sincer stau ca pe ace pentru ca ceilalti coechipieri nu isi termina partea pana la prezentare si i-am scris profei sa ne amane. Asta e motivul principal pentru care detest proiectele pe echipa...1, 2 muncesc si altii doar culeg laudele. Din pacate in cazul asta nu pot munci pentru altii pentru ca nu as termina treaba lor , ca si eu am muncit la partea mea vreo 3 saptamani...destul cu vaicarelile..
Va pup si va urez o saptamana plina de soare si la propriu si la figurat,
Dia

9 comentarii:

  1. Wowww ,mersi mult de tot ! :D nu ma asteptam ! Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu placere fetelor...am facut-o pentru ca va citesc cu placere:)

    RăspundețiȘtergere
  3. ma bucur mult ca te am facut fericita:* multa bafta cu proiectul, lasa ca o sa fie bine

    RăspundețiȘtergere
  4. Merci Andra T...si eu sper sa iasa ca nici cu lucrarea de licenta nu m-a stresat atat:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ioooi, draga mia, vin maine dupa premiu. Maine dupa ce ma intorc de la examen. promit.

    RăspundețiȘtergere
  6. Bafta la examen...o sa te astepte tot aici:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Saru`mana!Scuze ca abia acum iti multumesc asa pe fuga!Las` ca ma revansez eu cumva! ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. Ela n-ai de ce..placerea e de partea mea:)

    RăspundețiȘtergere