24 noiembrie 2011

Apidermin de poveste!


M-am hotarat sa accept si eu provocarea Apidermin de poveste, in speranta de a va putea incanta si pe voi cu produse de la aceasta marca. O sa  va prezint, asadar, povestea mea cu acestea produse.


Mie intotdeauna mi-au placut produsele cu ingrediente naturale in proportie cat mai mare, dar le-am asociat si cu preturi ridicate. Cred ca prima data am auzit de aceste produse pe blogul Ioanei Ginghina, care spunea ca le folosise timp de mai multi ani de zile. Normal ca eram curioasa, erau printre putinele produse naturale cu preturi mici de care auzisem si mai erau recomandate si de o vedeta. Apoi Laura, cand m-a vizitat, avea cu ea o crema Apidermin pe care am folosit-o si eu si mi-a placut. Cel mai incantata am fost cand am auzit pretul cremei. Am intrat pe site si am cautat si alte produse si eram hotarata sa fac cat de curand o comanda, dar , din fericire, am avut intre timp ocazia sa primesc aceste produse prin noua lor campanie de testare. M-am documentat intre timp si am fost placut surprinsa sa aflu ca Complexului Apicol Veceslav Harnaj exista inca din 1965. Toate astea m-au ajutat sa imi fac o parere foarte buna despre produse, parere care mi se confirma pe masura ce incerc aceste produse.

Pupici,
Dia

2 comentarii:

  1. Devin din ce in ce mai interesata de produsele lor

    RăspundețiȘtergere
  2. Poate o sa am sansa sa organizez un giveaway cu aceste produse si poate ai noroc:)Pentru asta am nevoie de un like si un share.

    RăspundețiȘtergere