24 noiembrie 2011

Ce am mai cumparat si primit in ultima vreme!

Am revenit si eu cumva pe blog. Imi pare rau ca am lipsit atat, dar am avut treaba cu o prezentare si apoi in weekend am fugit 2 zile la munte. Lunea si martea am un program infernal, asa ca abia reusesc sa va citesc postarile. Eh, gata cu lamentarile, pentru azi m-am gandit sa va arat cu ce produse s-a imbogatit colectia mea in ultima vreme. Trebuie sa recunosc ca am fost o super norocoasa si random-ul a fost prieten cu mine perioada asta, probaabil ca am fost fost fata cuminte si mosul a venit mai devreme. 

Pe blogul Cristinei, Shoppingtherapy, am castigat aceste minunante produse de la Remington si Lush. Imi plac absolut toate. Din pacate, samponul solid a suferit la transport si s-a spart, pacat de el, era  mai bine daca cei de la Lush foloseau un ambalaj mai protector, au venit intr-o simpla punga.

Pe blogul lui Descude am avut norocul sa ma bucur  de aceste doua paletute de farduri. Eram demult curioasa de fardurile E.L.F, asa ca au fost bine primite. Lacul este absolut superb, nuanta e bestiala. Imi place atat de mult incat mi-am taiat unghiile pentru ea (mi s-a parut mie ca ar arata mai bine pe unghii scurte).

Alexandra mi-a dat ocazia sa incerc doua produse la care ravneam demult. Paleta Sleek Au naturel e preferata mea, iar demachiantul bifazic imi doream de mult sa il cumpar si odata era cat pe ce, dar nu l-am mai gasit in DM. 

Datorita Laurei, care m-a ajutat cu engleza, am reusit, in sfarsit, sa pun mana si eu pe, deja faimosul, Liz Earle Cleanse&Polish (review dupa testari mai amanuntite).

Am intrat si eu in campania de testare Apidermaliv asa ca, pe baza unor prime impresii bune, ma bucur de prima mea campanie de testare. Alte detalii o sa primiti cat de curand.

Fata cuminte fiind, mi-am facut cadoul de mos. Am profitat de oferta pentru clientii noi si am facut prima comanda Yves Rocher.Mi-am luat un set pentru manichiura frantuzeasca, chiar nu aveam lacuri pentru una, un set de 5 mini rujuri si un gel de dus cu cafea. Am primit gentuta, parfumul, o mostra de creme, un nou catalog si un luciu pe care am uitat sa il includ in poza de grup, dar l-am inclus in urmatoarea poza.

De pe blogul Cool Cosmetics mi-am luat un luciu de buze Bourjois, un tus roz si o mostra de fond de ten Bourjois care mi se potriveste perfect.

Cum uleiul de argan s-a terminat, l-am recomandat. Am profitat de setul promotional si am mai luat de pe site-ul Biomonde si o crema de corp bio cu cacao, cadou de la surioara mea.

Cum am ajuns la un stand Flormar, nu am rezistat tentatiei si mi-am luat un lac,vazusem prea multe la voi sa pot rezista. Prima poza cu blit nu reflecta prea bine culoarea, dar a doua poza da, chiar daca e putin neclara.

Cam atat, perioada asta am fost destul de norocoasa si de cheltuitoare, incep sa am deja probleme cu spatiul din baie, desi baia mea e destul de incapatoare. Daca sunteti curioase de un produs sau aveti intrebari astept sa imi lasati un comentariu.

Pupici,
Dia

16 comentarii:

  1. Antipatico, si cadoul de la mine? :-w

    RăspundețiȘtergere
  2. woooow ce de bunatattii!!! Sunt geloasa, recunosc!! :D Felicitari pentru premii! Sa te bucuri de toate! mai ales de paletuta sleek! :X:X Pup!! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Moaaa, ce de cadouri!!! Chiar norocoasa ;)), sa te bucuri de ele!

    RăspundețiȘtergere
  4. nu pot sa spun decat ca sunt invidioasa:) as avea o intrebare: Cat te a costat produsul Liz Earle?
    Sa le folosesti sanatoasa!

    RăspundețiȘtergere
  5. woai ce de chestii:X

    sa te bucuri de ele:*

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Laura simpatico parca ai zis tocmai tu sa nu il arat pana la Craciun, ca e cadou de mos:P

    @Blonde Kitten merci, paletuta sleek a fost cred ca ceea mai dorita:)Pup:*

    @ Merci Federova:*

    @ Rox produsul l-am primit sa il testez, dar pe site pretul variaza in functie de mai multe creiterii din cate am vazut, poti sa te uiti aici sa vezi despre ce vorbesc :http://uk.lizearle.com/cleanse-tone-moisturise/cleanse-and-polish-hot-cloth-cleanser.html

    @ Alexandra merci, ai contribuit si tu destul de mult la aceste chestii.

    @ descude :*

    RăspundețiȘtergere
  7. sa te bucuri de toate:X

    http://totallycoolarts.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  8. Uof tu ai primit catalogul Yves Rocher în colet :( eu nu !
    Foarte frumoase cadouri şi achizitii !:*

    RăspundețiȘtergere
  9. @ Merci Leb die sekunde:)

    @ Delia cum am spus si in postare uscatorul l-am castigat a un giveaway, dar sunt sigura ca il poti gasi si in magazine de specialitate, in supermarketuri gen Auchan sau, daca nu, poti incerca pe site: http://www.remington-style.ro/.

    @Little Princess parca am citit ceva la tine pe blog si ziceai ca se rezolva.Merci:*

    RăspundețiȘtergere
  10. iiiiui:> Ce de bunatati pe aici pe la tine:D

    pupici:D

    RăspundețiȘtergere
  11. Imi spui si mie te rog pe ce adresa de mail le'ai scris celor de la Liz Earle? Mersi :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Oja din aceea Flormar trebuie sa imi iau si eu!

    Sa te bucuri de toate produsele!

    RăspundețiȘtergere
  13. @Pupici C.L.M

    @ Merci Meg

    @ Ii draguta, sa iti iei. MErci:*

    RăspundețiȘtergere